הרחבת ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות בביטוח נסיעות לחו"ל

תכנון נסיעה לחו"ל יכול לארוך זמן רב, ולעיתים לוקח חודשים עד שאתם מצליחים לחסוך די כסף לחופשת החלומות, אך אירוע בלתי צפוי אחד יכול לקטוע את חלום החופשה ולרתק אתכם לארץ, או לחילופין לגרום לכם לחזור ארצה בדחיפות. רכישת הרחבת ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות בביטוח נסיעות לחו"ל יכולה להבטיח שבמקרה זה תוכלו לקבל החזר על כרטיסי נסיעה, בית מלון ורכב שכור שלא ניצלתם ובנוסף גם את דמי הביטוח על ימים שלא שהיתם בחו"ל. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הרחבה זו ולמה היא מאד מומלצת.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

בכל פעם שאנו טסים לחופשה חשוב לדאוג לכיסוי ביטוחי מתאים. ללא ביטוח נסיעות מקיף ורחב ככל הניתן, אתם למעשה חשופים לתשלומים לא קטנים שיתגלגלו אל כיסכם בכל מקרה שבו תקלעו לתאונה, מחלה או פציעה כלשהי בחו"ל. ביטוח הנסיעות מורכב מחבילת בסיס ומהרחבות שונות. חברות הביטוח הישראליות מציעות לכל מבוטח חבילות בסיס שקל ונוח להשוות ביניהן ובדרך כלל מכילות כיסוי רפואי במקרה של תאונה או מחלה, כאשר שלוש הרחבות הבאות מוצעות כחלק ממנה וכלולות במחיר:

  • חבות כלפי צד ג – ביטוח זה מכסה אתכם במידה ונקלעתם לתאונה שבגללה נפגע אדם אחר בגופו או ברכושו ממכם. חברת הביטוח תכסה את הנזק שנגרם לו, כמובן בכפוף להגבלות וסייגים שונים.
  • ביטוח כבודה – ביטוח זה מכסה את ההוצאות שנגרמו לכם עקב אובדן או נזק למזוודה ומטען שנשאתם איתכם, בכפוף לתנאי הפוליסה שלכם.
  • איתור חילוץ והצלה – בכל מקרה של ניתוק קשר או היקלעות לאיזור אסון ממנו תזדקקו לחילוץ דחוף, חברת הביטוח תשלח צוות חיפושים שיאתר ויחזיר אתכם לארץ.

שלוש ההרחבות הללו הינן בגדר המלצה בלבד ועל פי חוק מותר לכל מבוטח להסירן כדי להפוך את חבילת הבסיס לזולה יותר. עם זאת, לא מומלץ לעשות זאת בשל העלויות הגבוהות שבהן אתם עלולים להתקל אם לא תהיו מכוסים. זכרו שחברת הביטוח עשויה לדחות בקשה לפיצוי או כיסוי שאינן כלולות בחבילת הבסיס גם אם נקלעתם לצרות גדולות.

 

ההרחבות השונות לביטוח נסיעות לחו"ל

לחבילת הבסיס ניתן להוסיף הרחבות רבות נוספות אשר הופכות אותה למותאמת יותר אישית. את ההרחבות ניתן לבחור בהתאם לאופי הנסיעה, הגיל ומצב הבריאות שלכם, ולסיכונים שונים שלדעתכם שווה לכסות. להלן ההרחבות המומלצות ביותר המוצעות על ידי חברות הביטוח לרכישה בנפרד:

  • קיצור וביטול נסיעה מסיבות רפואיות
  • כיסוי תאונות אישיות
  • אובדן או גניבת טלפון נייד
  • ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור
  • החזר הוצאות כרטיסי בילוי
  • הרחבת הריון
  • כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים
  • כיסוי לגניבת מחשב נייד
  • כיסוי לגניבת מצלמה
  • כיסוי לספורט תחרותי רמה א
  • ספורט אתגרי
  • ספורט חורף
  • פריט ערך יקר

 

הרחבת ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות בביטוח נסיעות לחו"ל

תכנון נסיעה לחו"ל הינה מרגשת ומעוררת ציפייה לקראת כל החוויות היפות שאנחנו עומדים לחוות, לבקר באתרים שתמיד חלמנו עליהם, לעשות שופינג ולהצטלם לתמונות בלתי נשכחות. בדרך כלל אנו מזמינים את כרטיסי הנסיעה, משריינים בית מלון ואף שוכרים רכב זמן רב מראש כדי להבטיח שנזכה למחיר משתלם במיוחד וכדי ליהנות ממיקום טוב ונוחות רבה יותר. לכן מאכזב כל כך לגלות שבשל אירוע רפואי חריג נאלץ לבטל את הכל. הרחבת ביטוח ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות בביטוח נסיעות לחו"ל מבטיחה כי תוכלו לקבל החזרים כספיים על דמי הביטוח, כרטיסי הטיסה, חדרי המלון והרכב השכור אותו לא תוכלו לנצל בשל אירוע רפואי שלכם או של קרוב משפחה מדרגה ראשונה, ולא להפסיד את הכסף. כאשר תחזרו לבריאות שלמה, תוכלו לצאת לחופשה החלומית ולבלות בה בדיוק כפי שתכננתם.

 

לחיים תמיד יש תוכניות משלהם

כשאנחנו מתכננים חופשה, אנחנו לא ממש נוהגים לקחת בחשבון מצב שבו ממש לפני הנסיעה ניפול וניפצע, או נתבשר כי יקירינו נפגעו ואף חלילה נפטרו. רכישת הרחבת ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות מעניקה מענה ביטוחי במקרים הבאים:

אשפוז או הפנייה לחדר מיון של המבוטח כשבוע לפני הנסיעה – במידה וחליתם או נפצעתם בדרגת חומרה שלא מאפשרת את קיום הנסיעה, והונפתם לחדר מיון ואף אושפזתם, תוכלו לקבל החזר כספי בכפוף לתנאי הפוליסה.

אשפוז או פטירה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה כשבוע לפני הנסיעה – במידה ועליכם לסעוד את מיטת יקירכם או שחלילה קיבלתם בשורת איוב כשבוע לפני הנסיעה או במהלכה, ובעקבותיה תאלצו לבטל את הנסיעה או לחזור בדחיפות לארץ.

קבלת צו 8 בעת מלחמה – במידה ופרצה בארץ מלחמה או החל גיוס חירום, וקיבלתם צו שמונה שבגללו תצטרכו לוותר על הנסיעה או לחזור לארץ מהר ככל הניתן.

במידה ואכן התבשרתם בשורה קשה ולא תוכלו לנצל את כרטיסי הטיסה, חדרי המלון והרכב השכור, תוכלו לקבל החזר כספי עליהם ולהתמקד בניחום המשפחה ובהתאוששות במקום בתסכול על ההוצאה הכספית שלא מומשה, ולאפשר לעצמכם ליהנות מן החופשה לאחר שתבריאו ותתאוששו.

 

מה חשוב לבדוק בהרחבה זו?

בעוד שחבילות הבסיס די דומות זו לזו, ההרחבות השונות הן המקום שבו חברות הביטוח מרשות לעצמן להיות יותר יצירתיות. השוק התחרותי גורם להן מצד אחד להציע הרחבות איכותיות, אך מצד שני גם להקדיש יותר מחשבה על הצד שלהן במשוואה שקובעת מי מרוויח מזה. לכן חשוב מאד לשים לב לפרטים הבאים:

  1. האם ההרחבה כוללת כיסוי גם למקרה שקרובי המשפחה שלכם חולים במחלה ידועה ולכן המוות או האשפוז שלהם היה בתחום הסבירות?
  2. מה גובה הפיצוי וההחזר הכספי על כרטיסי טיסה, בתי מלון והשכרת רכב ועד כמה הוא תואם את הסכום שבאמת שילמתם?
  3. מה ייחשב בעיני חברת הביטוח פציעה או מחלה סבירה? ישנן חברות שמחריגות מקרים כגון מחלה מסכנת חיים או גיל מבוגר מאד.

 

הרחבות נוספות שיכולות לחסוך לכם כסף במידה ודברים ישתבשו

מאחר ואנו חיים בעולם בלתי צפוי, להלן עוד הרחבות שכדאי לשקול לקחת כדי שלא תפסידו את כל הכסף שהשקעתם בטיול שהתבטל או התקצר במפתיע:

החזר כספי על כרטיסי בילוי

ישנן חברות ביטוח שיסכימו תמורת תשלום נוסף לבטח גם כרטיסים לאטרקציות ומופעים, למקרה שלא תוכלו לנצלם. כיסוי זה מבטיח שבמידה והשקעתם סכומי כסף לא מבוטלים לפארקים, אתרי מורשת או בילויים שונים תוכלו לקבל החזר חלקי או מלא עליו.

ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור

במקרה והרכב ששכרתם נקלע לתאונה או לגניבה, הרחבה זו מכסה את ההשתתפות העצמית שלכם לחברת ההשכרה של הרכב, עניין שבהחלט יכול לחסוך לכם לא מעט, ולהשקיט דאגה מליבכם.

כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים

במידה ויש לכם מחלה קיימת, רצוי להרחיב את הביטוח שלכם לכיסוי החמרה של מצב רפואי קיים. חשוב לזכור כי נסיעה לחו"ל כרוכה בטלטול בדרכים, בחשיפה לאקלים שאתם לא רגילים אליו, בהתרגשות יתר ומאמץ יתר, ולכן עלול להיווצר מצב של התדרדרות במצבכם.

 

בחירה בין חבילות ביטוח

באתר ביטוחו"ל קל מאד להשוות בין חברות הביטוח השונות, אך באיזו חברת ביטוח הכי כדאי לבחור? כדי לענות על השאלה הזו רצוי לבחון את מחיר החבילה כולה, את דרכי ההתקשרות עם חברת הביטוח, את אמצעי התשלום ואת גובה הכיסוי. חשוב לזכור כי במידה ותזדקקו לחברת הביטוח, ככל הנראה תהיו בלחץ גדול ובדאגה למצב הבריאותי שלכם או של יקריכם ששוהים איתכם, והדבר החשוב ביותר שחברת ביטוח יכולה להציע לכם בזמנים כאלו זה זמינות גבוהה, תקשורת טובה, אמצעי תשלום נוחים ומהירים וכיסוי ביטוחי איכותי.

אל תמהרו כשאתם בוחרים חברת ביטוח, השתהו רגע ובידקו מה למעשה מציעה לכם הפוליסה, מה מסתתר מאחורי מחיר זול באופן חשוד, והתייעצו עם חברים ומכרים שכבר נסעו לחו"ל ונהנו משירות טוב מחברת הביטוח.

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל בקלות ובמהירות

ביטוחו"ל הינו אתר נוח וקל לשימוש להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין שש החברות הגדולות והמובילות בארץ: הראל, כלל, מנורה מבטחים, הפניקס, פסטפורט קארד ומגדל. באמצעות האתר תוכלו להשוות בין חבילות הבסיס וההרחבות השונות, לקבל מידע רלוונטי רב שיעזור לכם להחליט באיזו חברת ביטוח לבחור, וגם להעזר בחמ"ל ביטוחו"ל הזמין 24/7 לכל שאלה או בקשה למקרים שבהם תזדקקו לעזרה מול חברת הביטוח שלכם. באמצעות האתר תוכלו לבחור בחברת הביטוח המועדפת עליכם ולצאת לחו"ל בלי דאגות.

מאמרים נוספים