הרחבת ביטוח ספורט אתגרי בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח ספורט אתגרי בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח ספורט אתגרי בביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לכם להיות הרבה יותר גמישים, ספונטניים והרפתקנים בזמן החופשה. בין אם תרצו להתנסות בפעילות אקסטרים כמו גלישת מצוקים ובין אם בסך הכל תרצו לקחת חלק בסיור ג'יפים בשטח פתוח להנאתכם, תהיו מכוסים. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הרחבת ספורט אתגרי, מה היתרונות שלה ומדוע מומלץ תמיד לשקול להוסיף אותה לביטוח הנסיעות לחו"ל, והרחבות נוספות מומלצות למי שיש לו לב אמיץ ורוח חופשייה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מי צריך את זה?

כל אדם היוצא מגבולות מדינת ישראל, מומלץ לו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל וזאת מאחר שלא יהיה לו כל כיסוי במידה וייפצע או יחלה בזמן שהוא שוהה בחו"ל. ישראלים רבים מוותרים על הביטוח כדי לחסוך בכמה מאות שקלים, אך כשהם נקלעים לבעיה הם מגלים שהיא עולה פי עשרות מונים יותר כשכל ההוצאות הרפואיות או הרכושיות מתגלגלות עליהם. אל תגידו 'לי זה לא יקרה', הערכו מראש עם כיסוי ביטוחי רחב ומקיף כדי לאפשר לעצמכם בילוי נעים, מהנה ונטול דאגות.

 

מה ההבדל בין חבילת ביטוח בסיסית לבין הרחבות לביטוח?

חברות הביטוח השונות מציעות מוצר ביטוחי בשם חבילת ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסית המורכבת פחות או יותר מאותם תנאים ואותם סעיפים ומאד קל ונוח להשוות אותה מבחינת המחיר. לרוב חבילת הביטוח הבסיסית תכלול גם הרחבות איתור, חילוץ והצלה, חבות כלפי צד ג' וביטוח כבודה, למרות שמבחינת החוק ניתן להסיר אותן כדי לחסוך בכסף, פעולה זו אינה מומלצת מאחר והיא חושפת אתכם להוצאות לא פשוטות במקרה ודברים לא יתרחשו בהתאם לתוכניות. בנוסף לחבילת הביטוח הבסיסית, כל חברת ביטוח מציעה הרחבות מגוונות כדי להתאים לעצמכם את חבילת ביטוח הנסיעות באופן יותר אישי בהתאם למצבכם הרפואי, מטרת הנסיעה, היעדים השונים והרצון שלכם. הרחבות אלו מאפשרות לכם כיסוי רחב ומקיף הרבה יותר, ולכן מומלץ לרכוש הרחבות אלו בהתאם לרצונות ולצרכים שלכם. עם זאת יש לזכור שההרחבות מאפשרות לחברות הביטוח להתגמש ולהיות יצירתיות יותר ולכן חשוב לקרוא ולהבין על מה אתם בעצם מכוסים, ובעיקר, על מה לא.

 

הרחבת ביטוח ספורט אתגרי בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבה זו מקנה למבוטח כיסוי למקרה של פציעה או תאונה בעת שהשתתף בפעילות ספורטיבית, כאשר הסייגים הינם שפעילות הספורט לא היתה קשורה לספורט חורפי כגון סקי, מאחר ולפעילות זו יש כיסוי ביטוחי ייעודי משלה, ולא מדובר בתחרויות ספורט מאורגנות ומקצועיות, כיוון שגם לשם כך יש כיסוי ביטוחי ייעודי בנפרד. הרחבה זו מכסה מגוון רחב ביותר של פעילויות בים, באויר וביבשה, וכוללת פינוי, טיפול רפואי וכיסוי הוצאות רפואיות שונות שנגרמו לכם עקב הפציעה. עם זאת, חשוב לזכור כי יש שוני קל בין הפוליסות השונות שכל חברת ביטוח מציעה לכם, ולכן מומלץ מאד לקרוא היטב את התנאים לכיסוי הפוליסה ולהבין בדיוק על מה אתם מכוסים, וחשוב יותר, על מה אתם לא.

 

היתרונות של הרחבת ביטוח ספורט אתגרי

ייתכן ותכננתם לקחת חלק בפעילות אקסטרים מראש, כמו למשל גלישת גלים, סנפלינג, אופנועי שטח ועוד כחלק מהטיול, וייתכן שנתקלתם בפעילות זו במהלך הטיול והחלטתם באופן ספונטני לנסות אותה כדי לבלות וליהנות. במידה ורכשתם מראש את הכיסוי הביטוחי לספורט אתגרי, תוכלו להתנסות ללא חשש בחוויות מדהימות שיעשירו את האלבומים שלכם בתמונות יפות וזכרונות מיוחדים מן החופשה הבלתי נשכחת. להלן תחומי הכיסוי הנפוצים ביותר לספורט אתגרי ( ייתכנו שינויים בין חברת ביטוח אחת לשניה ):

  • מוטורי יבשתי – נסיעה בדרכי עפר על גבי אופנועי שטח, אופני שטח, רכב 4X
  • על גלגלים – סקייט בורד, מוטור בורד, רולר בליידס.
  • ספורט ימי – שייט קייאקים, שייט מפרשיות, בננות, אבובים, רפטינג, אופנוע ים, גלישת גלים, סקי מים, צלילה.
  • באויר – גלישת רוח, מצנח רחיפה.
  • בגבהים – טיפוס הרים, אומגה, פארק חבלים, סנפלינג, באנג'י, טיפוס קירות, טיסה בכדור פורח, גלישת מצוקים.

 

מה יקרה אם תוותרו על הרחבה זו?

כיסוי הבסיס מכסה מקרים שבהם תחלו או תפצעו בפעילות רגילה שאינה מוגדרת פעילות ספורט אתגרי. במידה ויתברר כי נפצעתם במהלך פעילות שכזו, חברת הביטוח עלולה לסרב לתביעתכם. במקרה זה, כל הוצאה כספית שנגרמה לכם עקב הפעילות הספורטיבית תתגלגל עליכם, ותאלצו לממנה מכיסכם הפרטי, וחבל. זו הסיבה שבגללה לא מומלץ לוותר על ההרחבה גם אם היא מוסיפה עוד כמה שקלים למחיר חבילת הנסיעה לחו"ל, זה בהחלט ישתלם לכם אם תרצו להשתתף בפעילות מעניינת שתכניס לכם קצת רוח הרפתקנית לנסיעה שלכם ותאפשר לכם להיות גמישים וספונטניים.

 

למי זה מתאים?

הרחבה זו מתאימה לכל מי שנוסע לחו"ל למטרות חופשה ורוצה למצות את החוויה עד הסוף. הכיסוי מוצע עד לגיל 75, וצעירים רבים, כמו גם צעירים ברוחם, יכולים ליהנות מאד מהתנסות בחוויה של פעם בחיים בנופים עוצרי הנשימה של האתרים אליהם הם מגיעים, ולהעניק לעצמו ולמשפחתו הזדמנות לחגוג את החיים. לעיתים קרובות, ניתן להעצים את חווית ההנאה מן האתר אליו הגעתם רק מן האויר, מתחת לפני הים או מנקודת תצפית גבוהה, וחבל שתוותרו על זה רק בשביל לחסוך כמה שקלים.

 

הרחבות נוספות שכדאי לכם לשקול עבור הרוח ההרפתקנית שלכם

להלן מספר הרחבות נוספות שיאפשרו לכם ליהנות מן הטיול מן האויר, הים והיבשה ולמצות את החוויה באופן טוטלי בלי שום דאגות:

  • ספורט חורף – סקי וסנואובורד אינם כלולים בהרחבת הספורט האתגרי, וישנם אתרים בעולם המציעים ספורט חורפי גם בקיץ על גבי קרחוני ענק שאינם מפשירים. כיסוי זה מציע לכם להרחיב אפילו יותר את טווח האטרקציות המהנות שתוכלו להתנסות בהם גם אם מדובר על יום או יומיים מתוך הטיול ולא מטרת החופשה עצמה.
  • איתור חילוץ והצלה – אל תוותרו על איתור חילוץ והצלחה בחבילת הנסיעות לחו"ל, גם אם אתם מתכננים את הטיול לאיזור עירוני או בטוח יחסית, הרוח ההרפתקנית שלכם יכולה לסחוף אתכם למקומות שייתכן ותמצאו בהן צרות, וחשוב שיהיה מישהו להושיט לכם יד לעזרה במקרה ותסתבכו.
  • כיסוי לספורט תחרותי רמה א' – נוסעים לתחרות מקצועית או תחרות חובבנים? חשוב שתדאגו לעצמכם לביטוח בתחרויות מוסדרות ומאורגנות בתחומי ספורט מגוונים ורבים. בדרך זו, אם חלילה תיפצעו או תיפגעו במהלכה, יהיה לכם כיסוי ביטוחי להוצאות רפואיות.
  • פריט יקר ערך – ספורטאים מקצועיים וחובבנים כאחד נושאים איתם לעיתים קרובות ציוד ספורט יקר ערך, כמו לדוגמא ציוד לסקי, גלשן רוח או גלשן גלים, מצלמות משוכללות, אמצעי הגנה ובטיחות ועוד. כיסוי ביטוחי לפריט יקר ערך יכול להועיל מאד במקרה והציוד שלכם יאבד או ייפגע במהלך הטיסה.

 

איך בוחרים את חבילת הביטוח האידיאלית?

באתר ביטוחו"ל תוכלו להשוות בקלות ובמהירות מחירי חבילות נסיעה לחו"ל בין שש החברות המובילות בארץ, אך במי מהן הכי כדאי לבחור? להלן מספר טיפים כיצד לבחור בחברת הביטוח המועדפת עליכם לנסיעה הבאה שלכם:

המחיר – בישראל שוק הביטוחים הינו פתוח ותחרותי, זאת אומרת שייתכן מאד שתמצאו חבילות זהות כמעט לחלוטין בהבדלים של עשרות שקלים זו מזו. עם זאת, חשוב שתבינו כי חיסכון כספי אינו המטרה מספר אחת שלכם בבחירת חבילת הביטוח, וכי כדאי שתבדקו האם המחיר הזול אינו נובע מהשתתפות עצמית גבוהה מאד, הגבלות והסתייגויות רבות בתנאים לכיסוי, ועוד. זיכרו שחברות הביטוח הינן גוף כלכלי שרוצה להרוויח ולא לחלק מתנות חינם למבוטחיו.

התקשורת – אמצעי ההתקשורת עם חברת הביטוח הינו דבר קריטי כשאתם נקלעים לצרה בחו"ל, שימו לב שחברות מסויימות מתקשרות באמצעות אפליקציה, ואחרות באמצעות וואצפ, לנוחותכם.

אמצעי התשלום – גם אמצעי התשלום הינו חלק חשוב מן השיקול, יש חברות המספקות לכם כרטיס אשראי נטען בעוד אחרות מבצעות התחייבות באופן קל ונוח באמצעים מקוונים.

 

ביטוחו"ל – ביטוח נסיעות לחו"ל בקליק אחד  

אתר ביטוחו"ל הינו האתר הנוח והמהיר ביותר להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל בין החברות הגדולות במשק: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר ניתן להשוות בין חבילות בסיס שונות, ההרחבות הנפוצות והמומלצות ולקבל מידע רב בנושא. בנוסף, חברת ביטוחו"ל מפעילה חמ"ל משל עצמה ללקוחותיה במידה ומתעוררת איזושהיא בעיה מול חברת הביטוח, כך שבמקרה ונתקלתם בקושי תוכלו להתייעץ ולקבל הסברים כיצד לפעול במקרים מסויימים. בדרך זו תוכלו לבחור את חבילת ביטוח הנסיעות לחו"ל המשתלמת ביותר, לחסוך זמן וכסף, וכל מה שישאר לכם לעשות זה לארוז, לנסוע ולבלות.

מאמרים נוספים