ביטוח נסיעות לחולי סרטן

לכל אדם יש את הזכות למצות את החיים, לראות עולם, ליהנות ולבלות. מחלת הסרטן לא צריכה לעצור אתכם. גם אם אתם נמצאים במהלך קבלת הטיפולים או שסיימתם אותם רק לפני זמן קצר, הינכם זכאים לביטוח נסיעות לחולי סרטן ללא חשש וללא אפליה. בביטוחו"ל תוכלו ליהנות מהשוואה נוחה וקלה בין חברות הביטוח השונות כדי ליהנות מחופשה קסומה ומיוחדת במינה.
ביטוח נסיעות לחולי סרטן

יציאה לחופשה בזמן טיפול נגד מחלת הסרטן 

גם אם אתם במהלך הטיפול במחלת הסרטן או סיימתם אותו לפני זמן קצר, בוודאי תשמחו לצאת לחופשה במקום רגוע ושקט ולשכוח את הכאב והדאגה. חשוב לאפשר לגוף ולנפש להתרגע ולאגור כוחות במקום קסום ונפלא בכל יעד שתבחרו. עם ביטוח נסיעות לחולי סרטן תוכלו ליהנות משקט נפשי ולהתמקד בהחלמה, במרגוע ולחזור לבריאות שלמה.

 

איסור אפלייה בביטוח נסיעות לחולי סרטן 

האגודה למלחמה בסרטן יזמה ומימשה הנחייה כללית לכל חברות הביטוח שלא להפלות לרעה או לסרב לבטח אנשים חולי סרטן הנמצאים במהלך תקופת הטיפולים או זמן קצר לאחריה. כיום כל חברות הביטוח מחוייבות להעניק ביטוח נסיעות לחולי סרטן ללא משוא פנים וללא תנאים מגבילים.

 

סיימתי את הטיפולים והבראתי, האם אני עדיין מוגדר כחולה סרטן?

בשפת חברות הביטוח, אם חלפו פחות משלושה חודשים ממועד הטיפול האחרון, אתם עדיין נחשבים מחלימים ולכן תצטרכו לבצע התאמות לפוליסה כגון הרחבות מתאימות. לאחר שלושה חודשים תוכלו להיחשב לאנשים בריאים ולרכוש ביטוח נסיעות רגיל ולא ביטוח נסיעות לחולי סרטן ככל אדם ולצאת לחופשה מרעננת ומרגיעה.

 

מה כן תידרשו לעשות לפני רכישת הביטוח?

לפני רכישת ביטוח נסיעות לחולי סרטן תצטרכו לשקף לחברת הביטוח את מצבכם הבריאותי הנוכחי בצורה המלאה והמפורטת ביותר על מנת שהם ידעו כיצד להיערך ולהתאים לכם את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם שתכסה את כל צורכיכם על ידי פוליסה בסיסית בצירוף הרחבות מומלצות.

 

מהי פוליסה בסיסית ומהי הרחבה?

פוליסה בסיסית כוללת את כל מה שאתם עלולים להזדקק לו במהלך החופשה, החל מפינוי לחדר מיון, בדיקת רופא, אשפוז והטסה חזרה לארץ או להטיס קרוב משפחה אליכם כדי שלא תהיו לבד. ההרחבה עוסקת בנושאים יותר ספציפיים שמומלץ לקחת לכיסוי רחב ומקיף יותר שיעניק לכם ביטחון, שקט נפשי וגם פתרון בעיות מהיר ונוח ביעד שבו אתם נמצאים.

 

האם כדאי להסתפק בפוליסה בסיסית?

בעקרון אי אפשר לחייב אתכם להוסיף עוד הרחבות לביטוח הנסיעות לחולי סרטן אבל אם אתם לוקחים איתכם כיסא גלגלים, ציוד עזר רפואי או כל ציוד מסייע אחר, מומלץ להרחיב את הביטוח שיכלול גם את הכבודה, וכמובן גם ביטול וקיצור חופשה מסיבות רפואיות, החמרת מצב רפואי קיים וכיסוי מגן קורונה.

 

ביטוח כבודה 

מעבר לאובדן של בגדים ושל חפצים פרטיים, אם אתם נעזרים בכיסא גלגלים או ציוד עזר רפואי חיוני אחר המתקפל ונשלח לבטן המטוס, מומלץ מאד להרחיב את ביטוח הנסיעות לחולים בסרטן לביטוח כבודה למקרה של נזק או אובדן במהלך העלייה והפריקה למטוס. מומלץ לצרף הוראות ברורות לפירוק והרכבה של המכשירים במידה ויש.

 

קיצור וביטול נסיעה מסיבות רפואיות 

הרחבה זו מאפשרת לכם ראש שקט למקרה שבסופו של דבר תאלצו לבטל או קצר את הנסיעה עקב מצבכם הרפואי. בדרך זו תוכלו לקבל החזר כספי מסויים ולקיים את הנסיעה במועד אחר כשתרגישו טוב יותר. הגמישות והיכולת לשנות דברים יכולה לסייע לכם רבות כדי להתאים את הנסיעה למצבכם הגופני והבריאותי ולאפשר לכם חופשה טובה יותר.

 

כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים

במידה ומצבכם הבריאותי מתדרדר, כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים יכסה את עלות הטיפולים שתידרשו אליהם על מנת להביא לשיפור וייצוב מצבכם. בתי חולים בארצות זרות עלולות לגבות סכומים גבוהים מאד על כל מה שאינו מכוסה בביטוח, ולכן מומלץ מאד להרחיב ולכלול כמה שיותר פרמטרים כשאתם רוכשים ביטוח נסיעה לחולי סרטן.

 

כיסוי מגן קורונה 

מומלץ מאד להרחיב את ביטוח הנסיעה לחו"ל בזמן מחלת הסרטן לכיסוי מגן קורונה שייתן לכם מענה מקיף לכל מקרה של הדבקות במחלה על שלל סיבוכיה, במיוחד שגופכם חלש מן המחלה. כך תוכלו לקבל טיפול רפואי מהיר, מיטבי ויעיל מבלי לדאוג לעלויות ולהתמקד רק בהחלמתכם.

 

באיזו חברת ביטוח מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות? 

באמצעות ביטוחו"ל תוכלו להשוות בקלות ובנוחות פוליסות ביטוח נסיעה לחולי סרטן בשש חברות הביטוח המובילות בישראל ולמצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם כולל הרחבות מתאימות שיכסו כל צרה שלא תבוא. להלן דוגמא לאדם בן 22 לנסיעה בת שמונה ימים לאירופה עם ההרחבות הבאות:

  • כיסוי מגן קורונה 
  • כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים
  • ביטול וקיצור נסיעה בשל סיבות רפואיות 
  • ביטוח כבודה

פספורטקארד

הפניקס

מגדל

מנורה מבטחים

כלל

הראל

50.4$

38.4$

34.4$

42$

35.84$

41.6$

 

מה חשוב לזכור לפני שמתכננים נסיעה לחו"ל עם מחלת הסרטן?

עוד לפני שאתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי סרטן חשוב לתכנן עוד כמה דברים. תחילה, התייעצו עם רופא וספרו לו על היעד שבחרתם, וודאו כי יש לכם את כל התרופות והעזרים הרפואיים שאתם זקוקים להם ובדקו האם היעד מתאים מבחינת מאמץ, נגישות ושירותים רפואיים מתקדמים ומהירים לכל מקרה של בעיה או החמרה במצב.

 

מה חשוב לבדוק לפני שמחליטים על רכישת ביטוח?

רבים נוטים לבחור בהצעת ביטוח נסיעה לחולי סרטן הזולה ביותר המתקבלת, אולם יש לזכור כי חברות הביטוח נבדלות זו מזו בכמה פרמטרים, ומכיוון שהמצב הגופני והנפשי שלכם הינו רגיש מטבעו במהלך מחלת הסרטן, חשוב שבעתיים לבדוק את הפערים הקטנים שיעשו את כל ההבדל:

  • גובה הכיסוי
  • השתתפות עצמית
  • תנאים, הגבלות, סעיפים מיוחדים או בקיצור, מילים קטנות
  • דרכי הפעלת הביטוח וקבלת הכסף
  • זמינות שירות הלקוחות

 

גובה הכיסוי 

כמעט לכל חברת ביטוח יש תקרה מסויימת אותה היא מסכימה להעניק לכל מבוטח כדי לאפשר אישפוז ממושך, ניתוחים מצילי חיים, הטסה לארץ, התייעצות עם מומחים בעלי שם כדי להציל חיים, תרופות יקרות במהלך האישפוז ועוד ועוד. כיום התקרה עומדת על חמישה מליון דולרים, כאשר החברה היחידה שאינה מציבה תקרה הינה חברת הפניקס.

 

השתתפות עצמית 

ישנן חברות ביטוח אשר מחייבות  השתתפות עצמית בעת הפעלת הביטוח, לכן חשוב לקרוא את הפוליסה היטב ולוודא מה גובה ההשתתפות העצמית לכל פעולה. הראל וכלל ביטוח יגבו ממכם חמישים דולר השתתפות עצמית בעוד שפספורטקארד, מגדל והפניקס לא יחייבו כלל. זוהי אחריותכם לדעת ולהבין כמה יעלה לכם להפעיל את הביטוח שברשותכם.

 

מילים קטנות 

כל פוליסה שונה מרעותה. ישנן הגדרות שונות ל'נזק', 'חבלה', 'אובדן' וכן הבדלים גדולים בגודל הפיצוי. לכן חשוב שלא רק תחטפו את ההצעה הזולה ביותר, אלא תקראו היטב מה אומרות המילים הקטנות. ייתכן שאתם קונים את האופציה הזולה ביותר וחוסכים כסף, אבל במקרה של אובדן, גניבה או פגיעה בגוף לא תהיו מכוסים כמו שצריך.

 

דרכי הפעלת הביטוח 

חשוב מאד לקרוא ולהבין איך מתבצע הפעלת הביטוח ומתי נכנס הכסף. לדוגמא, יש חברות שייתנו לכם החזר כספי לאחר תקופה מסויימת וכשכבר תהיו בארץ, ויש חברות דוגמת פספורטקארד שהכרטיס שלהן מהווה כרטיס אשראי בו תוכלו לרכוש כל מה שאתם זקוקים לו באופן מיידי.

 

שירות לקוחות 

כיום כל החברות מציעות שירות לקוחות 24/7, אך לא בהכרח תוכלו לשוחח עם נציג אנושי. חשוב להבין ולדעת האם יש מספר חירום אליו תוכלו להתקשר גם ללא חבילת חו"ל, האם הנציג הינו אנושי או רק מענה קולי, האם ניתן לתקשר באמצעות המייל, הווצאפ או הטלפון ועוד. אלו פרטים חשובים מאוד אם אתם נמצאים במצוקה או בעיה כלשהי.

 

מה קורה אם יש לי בעיה בחו"ל וחברת הביטוח לא עונה?

לחברת ביטוחו"ל מערך שירות לקוחות 24/7 הנקרא 'חמ"ל ביטוחו"ל. בכל בעיה או שאלה שנתקלתם בה במהלך השהות שלכם בחו"ל, אנחנו פה כדי לעזור. אתם תתמקדו בבטיחות ובבריאות שלכם ואנחנו נעזור לכם להתנהל מול חברות הביטוח ונסייע בכל מה שניתן לעזור. הנסיון הרב שלנו עומד מאחוריכם כדי שתוכלו ליהנות מהנסיעה ולהרגיש בטוחים.

 

ביטוחו"ל – הדרך שלכם לחופשה בראש שקט

ביטוחו"ל הינה חברה המאפשרת לכם להשוות מחירי ביטוח נסיעות לחולי סרטן מול שש החברות המובילות בארץ: הפניקס, כלל ביטוח, מגדל, מנורה מבטחים, פספורטקארד והפניקס. בקליק אחד תוכלו להשוות מחירים למגוון יעדים לחבילה בסיסית וגם להרחבות. לביטוחו"ל מערך שירות לקוחות 24/7  לכל בקשה ובעיה.

מאמרים נוספים