תפקיד ביטוח הנסיעות במתן סיוע ותמיכה בשעת חירום

כל מי שנוסע לחו"ל לבילוי רומנטי, משפחתי או עוד נסיעת עסקים אינו מתכנן כלל כי בלו"ז שלו תופיע בין בילוי במוזיאונים לארוחת ערב במסעדה טובה גם התקף לב או תאונת דרכים. מצב חירום בחו"ל עלול להיות מסוכן ומפחיד מאד הן לנפגע והן לבני משפחתו חסרי האונים. כדי להערך נכון לכל מצב חירום בחו"ל חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מתוך ההיצע הגדול שיש בישראל ולדאוג כי בחרתם בכל ההרחבות המתאימות לכם כדי להיות מכוסים היטב. ביטוחו"ל הינו אתר ישראלי להשוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל בין החברות המובילות בישראל ומציאת חבילת הביטוח המשתלמת ביותר. 

תפקיד ביטוח הנסיעות במתן סיוע ותמיכה בשעת חירום 

אירועים לבביים, מצב חירום רפואי, כאב שיניים חריף, שילשולים שלא פוסקים, תאונת דרכים, נפילה ופציעה, טביעה או התחשמלות, אסון טבע, פעילות חבלנית, מפולת שלגים, שיטפון, גלים גבוהים, התפרצות הר געש או שריפה משתוללת, כל אלו לא נמצאים בתכנון הנסיעה של אף אחד, אלא אם כן אתם רודפי טורנדו מקצועיים. בדיוק בשביל זה נמצאות חברות הביטוח השונות אשר מציעות פוליסות ביטוח שיכסו כל הוצאה שתיגרם לכם, תדאג לחלץ אתכם ולהטיס אתכם הביתה להתאושש מהאירוע בחיק המשפחה, וככל שתדאגו שהפוליסה שלכם תהיה רחבה ומקיפה יותר, כך ייטב. 

מה מציעה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל טובה?

חשוב לציין כי חברות הביטוח מציעות חבילות בסיס די דומות האחת לשניה שמספקות בסיס ביטוחי טוב, אך בנפרד מהן מומלץ ביותר להוסיף עליהן גם הרחבות אשר מאפשרות לכם להתאים את חבילת הביטוח באופן אישי יותר אליכם. ההרחבות כוללות סעיפים שייתכן ותזדקקו להם לפני ובמהלך הנסיעה ויכולים לחסוך לכם סכומי כסף ניכרים תמורת תוספת של כמה שקלים נוספים. חשוב לזכור כי חבילה זולה היא אינה בהכרח חבילה טובה, וייתכן שהמחיר הזול מחפה על כיסוי לא מלא או לא גבוה דיו של הפיצוי. חשוב לקרוא היטב את כל המילים הקטנות לפני שאתם מחליטים באיזו פוליסה לבחור, כי זה יכול להיות ההבדל בין כיסוי לאי כיסוי במצבים שונים. 

הרחבות מומלצות שיכולות להציל חיים 

להלן מספר הרחבות מומלצות שיכולות פשוטו כמשמעו להציל לכם את החיים, וגם אם מדובר רק בנזק כספי של רכוש, כיסוי טוב יכול למנוע ממכם להיות חשופים לתביעות, לכיסוי הוצאות של בתי חולים ומרפאות, ציוד רפואי ותרופות בעת מקרה חירום:

  • איתור חילוץ והצלה – רבים סבורים כי הרחבה זו נועדה בעיקר למוצ'ילרים וחברי מועדון המעריצים של רובינזון קרוזו, אבל הרחבה זו יכולה פשוטו כמשמעו להציל את חייכם גם אם אתם נוסעים למדינת עולם ראשון מסודרת ומאורגנת. העדרות או ניתוק קשר עם חבר משפחה, מעורבות בתאונה קשה, אסון טבע מקומי או שריפה פתאומית יכולים להתרחש בכל מקום על פני כדור הארץ ולא תמיד כדאי לסמוך על כוחות ההצלה המקומיים. 
  • כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים  – כיסוי זה מתאים לכל מי שיש לו מחלה ידועה כגון מחלת לב, ריאות, סכרת, יתר לחץ דם, סרטן או כל מחלה כרונית אחרת. לפעמים בשל ההתרגשות הרבה מהביקור ביעדים האהובים עליכם בחו"ל, המאמץ הפיזי במהלך הנסיעה, חשיפה לאקלים שונה ( חם או קר ) או חשיפה לאלרגנים שונים עלולים להחמיר את המצב שלכם עד כדי כך שתאלצו לפנות לטיפול רפואי. במקרה זה חברת הביטוח מיודעת על המצב שלכם ומכסה כל הוצאה רפואית שנגרמה לכם בגללה בחו"ל. 
  • ביטול וקיצור נסיעה בשל סיבות רפואיות – כיסוי זה מאפשר לכם לקבל החזרים כספיים במקרה וחליתם או נפצעתם סמוך מאד למועד הנסיעה, או שחלילה קרוב משפחה מדרגה ראשונה שלכם נפצע או נפטר ועליכם לבטל את הנסיעה. בנוסף, במידה ואתם כבר נמצאים בחו"ל אך נאלצים לקצר את הנסיעה מאותן הסיבות ממש, תוכלו לקבל החזרים על בתי מלון וכרטיסי טיסה ששולמו מראש ולא יכולתם לנצל. יש חברות ביטוח שתמורת סכום נוסף יסכימו לבטח גם כרטיסים לאירועים, לפארקים, למוזיאונים ומקומות תרבות שהוזמנו מראש. 
  • ביטוח ספורט אתגרי – גם אם לא תכננתם לטפס על הרים או לשוט ברפטינג בנהר, חשוב שתדעו שביטוח ספורט אתגרי מכסה גם פעילות ספורטיבית מתונה כגון טיול אופניים או שייט באגם שמאד יכול להיות שתרצו לנסות בזמן שתהיו בחו"ל. אז כדי שתמיד תוכלו להיות ספונטניים וליהנות מהחיים, תדאגו שיהיה לכם ביטוח רחב ומקיף. 
  • ביטוח ספורט חורף – ספורט חורף כולל סקי וסנואבורד או נסיעה במזחלת שלג או חתול שלגים ( אופנוע שלג ). ייתכן ואתם נוסעים למטרת בילוי בהרים המושלגים וייתכן כי יתחשק לכם לנסות זאת על הדרך. הביטוח עונה על הצרכים של חילוץ פצועים בהרים המושלגים, חילוץ המתבצע או באמצעות גרירה על ידי חתול שלג ( כן, אתם הנגררים ) או באמצעות הטסה לבית חולים קרוב באמצעות מסוק אמבולנטורי למקרים חמורים. 
  • כיסוי תאונות אישיות – כיסוי זה עונה על הצרכים של תאונה, נפילה או פציעה שהתרחשה מבלי שאף אחד אחר היה מעורב בה. היא מכסה את הוצאות הפינוי והטיפול הרפואי לאחר הפציעה והיא אישית ואינה כוללת חבות צד ג'. 
  • חבות צד ג' – כיסוי זה מיועד לענות על כל הוצאה שתיגרם לכם במקרה וצד ג' יתבע אתכם על פגיעה בו. הכיסוי כולל הוצאות משפט אם יש צורך בכך או הוצאות אחרות שאתם מחוייבים לשלם לנפגע. 
  • ביטוח כבודה – במידה ונסעתם לחו"ל עם כסא גלגלים, עם ציוד לתינוק, עם ציוד רפואי או כל ציוד אחר שאתם תלויים בו להצלחת הטיול שלכם, חשוב מאד לעשות ביטוח כבודה. ביטוח זה יאפשר לכם לקנות תחליף לציוד שאבד או מתעכב כדי שלא לפגום בטיול שלכם שציפיתם לו זמן רב. 

 

אמצעי תשלום ותקשורת עם חברת הביטוח 

אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת חברת הביטוח ממנה תרכשו את הפוליסה היא היבט אמצעי התשלום ודרכי ההתקשרות עם חברת הביטוח. במצב חירום חשוב שתהיה לכם גישה נוחה ככל האפשר לחברת הביטוח שלכם ולכיסוי ההוצאות שנגרמו לכם כולל התחייבויות שונות לבתי חולים ומרפאות. שיפורי טכנולוגיה בשנים האחרונות מאפשרות לחברות הביטוח לתקשר איתכם באמצעות אפליקציות חכמות, באמצעות כרטיסי אשראי נטענים, באמצעות תשלום בביט, וחשוב לבחור באופציה שתהיה הנוחה לכם ביותר. 

מוקד השירות של ביטוחו"ל 

למזמינים דרך ביטוחו"ל יש גישה למוקד הלקוחות של האתר אשר פעיל 24/7. בכל מקרה שבהם נתקלתם בבעיה מול חברת הביטוח שלכם או שיש לכם שאלה או בירור לעשות, תוכלו לפנות למוקד בעברית, להתייעץ ולנסות פתרונות שונים עד למענה על הצרכים שלכם. 

ביטוחו"ל – ביטוח נסיעות בקליק 

ביטוחו"ל הינו אתר מקוון לבחירת חברת ביטוח נסיעות לחו"ל מבין החברות הגדולות והמובילות בישראל כגון פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר תוכלו להשוות בקלות רבה בין חבילות הבסיס השונות ולהוסיף הרחבות על פי מה שמתאים לכם, לקרוא חומר רלוונטי רב בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. בנוסף, למזמינים דרך האתר ניתנת האופציה להעזר במוקד השירות 24/7 לכל מקרה שבו מתעוררת בעיה מול חברת הביטוח, לייעוץ והכוונה. 

 

מאמרים נוספים