בחירת פוליסת ביטוח נסיעות המתאימה לצרכים הספציפיים שלך

פוליסת ביטוח נסיעות המתאימה לצרכים שלך

מתלבטים באיזו פוליסת ביטוח נסיעות לבחור? חשוב שפוליסת הביטוח תענה על הצרכים והרצונות האישיים שלך ותכסה את כל האלמנטים שמייחדים אותך. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת פוליסת ביטוח נסיעות המתאימה לצרכים הספציפיים שלך וגם תהיה משתלמת ביותר. 

 

ביטוחו"ל – למצוא בקליק את הביטוח המושלם

אתר ביטוחו"ל מאפשר השוואה נוחה וקלה של ביטוח נסיעות לחו"ל בין שש חברות הביטוח המובילות במשק: הראל, מנורה, פספורטקארד, הפניקס, כלל ביטוח ומגדל. ניתן להשוות ביטוחי בסיס וגם הרחבות שונות ממגוון סוגים בלחיצת כפתור אחת ולגלות מה הביטוח המשתלם ביותר עבורם ועבור המשפחה שלכם. בדרך זו כל כך קל ונוח לבחור את חבילת הביטוח ללא מאמץ, תוך חיסכון אדיר בזמן ובכסף והכי חשוב – לאתר ביטוחו"ל מוקד חירום טלפוני משלו בעברית, כך שאם יש לכם איזשהו קושי מול חברת הביטוח בחו"ל, תמיד תוכלו להתייעץ ולהסתייע בנו בכל שעה ומכל מקום. 

 

מהי פוליסת ביטוח נסיעות?

ביטוח נסיעות מאפשר לכם כיסוי במידה ותזדקקו לסיוע רפואי בזמן שאתם נמצאי בחו"ל עקב מחלה או תאונה, או שהציוד שהבאתם איתכם יאבד או יינזק. ללא ביטוח, כל ביקור אצל רופא מקומי או רכישת ציוד במקום זה שניזוק או אבד יכול להגיע לסכומים מאד גבוהים של מאות ואף אלפי שקלים. הדבר נכון במיוחד אם אתם נמנים על אוכלוסייה מסוימת הזקוקה לכיסוי ביטוחי נרחב יותר מנוסע ממוצע.

הכוונה היא למטיילים הרפתקנים שמתכננים טיולים באזורים פראיים ונידחים, חובבי הספורט האתגרי, בני גיל הזהב, נכים או אנשים הסובלים ממחלה כרונית שמחייבת אותם לנסוע עם ציוד רפואי ותרופות, או אנשים הנוסעים עם ציוד יקר ערך אותו הם מעוניינים לבטח במקרה של גניבה או אובדן. אנשים הנמנים על אוכלוסיות אלו פגיעים יותר לתאונות אישיות או להחמרת מצב רפואי, לפגיעה כלכלית משמעותית במקרה של נזק, גניבה או אובדן של חפצים אישיים, ולכן בחירה בפוליסת הביטוח הנכונה עבורם הינה קריטית. 

 

מה ההבדל בין פוליסה בסיסית ובין הרחבה?

פוליסת הביטוח הבסיסית מציעה כיסוי לכל אותם דברים אלמנטריים וצפויים שעשויים לקרות בסבירות בינונית עד גבוהה לכל אדם. זו יכולה להיות תאונת דרכים, מחלה, אובדן כבודה ועוד. ההרחבות מאפשרות כיסוי נרחב ומותאם אישית הרבה יותר, כאשר כל אדם יכול לבחור מה הוא מעדיף לכסות באופן ספציפי ובכך להתאים את הביטוח לצרכיו. 

 

בחירת פוליסת ביטוח נסיעות המתאימה לצרכים הספציפיים שלך

כולנו אנשים שונים בעלי צרכים ורצונות שונים. נסיעה לחו"ל היא תמיד עניין מרגש מאד אבל לכל נוסע יש סיבות ומטרות שונות לחלוטין. בדיוק בגלל זה צריך לדעת כיצד לבחור נכון את פוליסת הביטוח כך שתתאים כמו כפפה ליד וגם תהיה משתלמת במיוחד. התחרות העזה הקיימת בענף הביטוחים בישראל בשילוב עם טכנולוגיה חדישה מאפשרת לך מבחר גדול במיוחד של פוליסות ביטוח, עם אפשרויות להתאמה אישית ונוחות רבה הרבה יותר. להלן מספר טיפים שיעזרו לך בתהליך בחירת פוליסת ביטוח נסיעות המתאימה לצרכים הספציפיים שלך:

בחירת ביטוח על פי מצב בריאותי 

במידה ומצב בריאותכם הינו כזה המחייב נטילת תרופות מרשם, הזדקקות לכלי עזר כגון מקלות הליכה, כיסאות גלגלים, עזרים רפואיים לנשימה או לבקרת לחץ דם וכדומה, חשוב מאד לבחור בפוליסת ביטוח שיש לה כיסוי רחב במיוחד. בנוסף, מומלץ ביותר להוסיף לפוליסה גם קיצור וביטול נסיעה לחו"ל עקב התדרדרות במצב הבריאותי לקבלת החזר כספי על כרטיסי טיסה ובתי מלון שהזמנתם מראש אך לא יכולתם לממש. שימו לב כי ישנן חברות ביטוח שעבור מחיר סמלי מוכנות גם לבטח כרטיסי כניסה למוזאונים ולפארקי שעשועים שהוזמנו מראש ואפילו כרטיסים למופעים.

הרחבה נוספת שהינה מומלצת ביותר היא כיסוי למקרה של החמרה של מצב בריאותי ידוע, זכרו שבחו"ל אנחנו הרבה פעמים מתאמצים הרבה יותר פיזית ונפשית בגלל ההתרגשות, ההתפעמות וההתלהבות מן הנופים והמראות ומן האטרקציות הרבות שחיכינו להם זמן רב. בנוסף לכך, האוכל השונה, האקלים הלא רגיל והתנאים השונים עלולים להשפיע עלינו ולהתבטא בהחמרת מצב הבריאות שלנו. 

בחירת ביטוח על פי אורח חיים 

אנשים שהתרגלו 'לגור' במטוס ונמצאים באופן קבוע על קו ישראל חו"ל בשל אורח החיים שהם מנהלים או בשל עסקים, יכולים ליהנות מפוליסות מוזלות למרבים בנסיעות. ישנן חברות שאפילו מציעות ל'סגור' ול'פתוח' את הביטוח בלחיצת כפתור אחת מבלי להתעסק עם ניירת או מסמכים ולשלם בסוף החודש על פי שעות השימוש. חשוב לבדוק ולברר היכן נמצאת הפוליסה הגמישה והמתחשבת שאתם זקוקים לה בשל ריבוי הנסיעות התכופות והצורך שלכם לחסוך בכסף ובזמן בתהליך. 

בחירת הביטוח על פי מטרת הנסיעה 

לנסיעה לחו"ל יש מטרות רבות, ומשום כך חברות הביטוח מנסות לענות על כמה שיותר אפשרויות. להלן מספר סוגי ביטוחים מורחבים שיכולים לענות על המטרה שלכם:

  • תרמילאות – חושבים לטייל בהודו או בפרו? לחצות את ארה"ב מחוף לחוף או לחרוש את אירופה באביב? תרמילאות בדרך כלל מזוהה עם איזורים נידחים וג'ונגלים פראיים, אבל ישנה גם תרמילאות המבוססת על טרמפים ועל 'גלישת ספות' בערים הגדולות, מה שלא מפחית מן הסיכון להפוך לפתע למנותקי קשר או ללכת לאיבוד. למקרים כעין אלו חשוב שיהיה לכם ביטוח הכולל כיסוי נרחב לאיתור, חילוץ והצלה הכולל הטסה חזרה לארץ. 

  • ספורט חורף – סקי או סנובורד, אולי קרוס קאנטרי? אם לבן בעיניים זה מה שאתם רוצים, חשוב מאד להתאים את הביטוח שלכם לכיסוי נרחב לספורט חורף. אנחנו מקווים מאד שתהיה לכם חופשה בטוחה ומהנה, אך ספורט החורף רגיש מאד לפציעות ומחלות חום ולכן חשוב ביותר שיהיה לכם גיבוי באמצעות כיסוי רחב הכולל חילוץ והטסה רפואית לארץ. 

  • ספורט אתגרי – תחת הכותרת ספורט אתגרי ישנו מגוון רחב ביותר של פעילויות, החל מגלישת גלים וכלה בסנפלינג, דרך השכרת ג'יפ ארבע על ארבע וסקי מים. חלק מן הפעילויות הינן מתוכננות מראש, וייתכן שאפילו תביאו איתכם ציוד מתאים מן הבית ויכול להיות שתרצו להרגיש ספונטניים בעודכם בחו"ל ונתקלתם באטרקציה שאותה תרצו לנסות. כך או אחת, ביטוח הספורט האתגרי בהחלט יכול להיות שימושי במקרה של תאונה או נזק לציוד. 

  • ציוד יקר ערך – לא כל חברת ביטוח מסכימה לבטח כל דבר, אבל אם יש לכם כלי נגינה, ציוד ספורט, מכשיר רפואי, תשמישי קדושה, תכשיטים ושעונים ואפילו עגלת תינוק, הם נכנסים תחת הקטגוריה של ציוד יקר ערך ושווה לבדוק היכן הכי משתלם לבטח אותם ליתר בטחון.  

  • הריון – במקרה של הריון חשוב מאד להרחיב את פוליסת הביטוח על מנת להיות מכוסים לחלוטין. יכול להיות שתרצו להתייעץ עם רופא ולהיבדק כדי להיות בטוחים שהכול בסדר והכל תקין במהלך הנסיעה. רוב חברות הביטוח מכסות עד שבוע שלושים ושתיים. 

 

ביטוחו"ל – הדרך שלכם לנסיעה בטוחה 

ביטוחו"ל הינה חברה להשוואת חבילות ביטוח בין שש החברות הגדולות במשק, כדי שאתם תוכלו לנסוע בראש שקט ובלי דאגות, להתמקד בחוויה ובבילוי ואם בכל זאת קורה משהו, אנחנו תמיד כאן עם מוקד חירום 24/7 בעברית. 

מאמרים נוספים