החשיבות של כיסוי פינוי רפואי חירום בביטוח נסיעות

כשאנחנו מתכננים נסיעה לחו"ל אנחנו מתמקדים בבתי המלון היפים שבהם נישן, באטרקציות המיוחדות שבהן נבלה, בנופים ובאתרי המורשת שבהם נבקר ואף אחד לא מתכנן כי ייקלע למצב חירום בריאותי. כשאתם נמצאים בחו"ל חשוב שיהיה לכם כיסוי נרחב של ביטוח נסיעות לחו"ל לכיסוי פינוי רפואי חירום על כל צרה שלא תבוא כדי שתוכלו להתמקד בהתאוששות והחלמה במקום בחיפוש פתרונות כספיים. באמצעות ביטוחו"ל ניתן להשוות מחירים בקלות רבה בין חבילות הביטוח השונות ולמצוא את חבילת הביטוח המשתלמת והמכסה ביותר עבורכם ועבור משפחותיכם. 

 

אירוע פתאומי ובלתי צפוי בחו"ל 

כולנו משקיעים מחשבה רבה בתכנון מסלול הטיול, באתרים שאותם נרצה לחקור ולגלות, באטרקציות שבהם נרצה להשתתף ובנופים עוצרי הנשימה שבהם נרצה להצטלם ולחזור הביתה מאושרים, מלאים בחוויות ובזיכרונות יפיפיים. אף אחד לא מתכנן כי באמצע הטיול לחו"ל לפתע ייפול וייפצע, יסבול מהתקף לב, יעבור תאונת דרכים או חלילה ייפול קורבן לשוד אלים. בדיוק בשביל זה חשוב לרכוש טרם היציאה מן הארץ ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל הרחבות חשובות כדי שבכל מקרה שבהם תאלצו לדאוג לכיסוי פינוי רפואי חירום, תמיד יהיה לכם למי לפנות, לדעת שאתם מכוסים ומבוטחים, ולדאוג אך ורק לבריאותכם ולבריאות יקיריכם. 

 

החשיבות של כיסוי פינוי רפואי חירום בביטוח נסיעות 

אומרים שלהיות פסימי פירושו להיות אופטימי עם ניסיון. ואכן, בעוד אף אחד אינו רוצה לחשוב על הרע מכל, חשוב שבכל זאת נקדיש לעובדה שכל נסיעה בחו"ל כרוכה בסיכון שעלינו לקחת בחשבון. נכון שגם בארץ יכולות להתרחש מחלות, תאונות ופציעות שונות, אבל בארץ יש לכם כיסוי מלא ( כך אנו מקווים ) של קופות החולים, ביטוחי בריאות פרטיים ועוד שדאגתם לכם לעשות בעוד מועד. בזמן שאתם נמצאים בחו"ל, לא תקפים הביטוחים הישראליים שקיימים על שמכם, וללא חבילת ביטוח נסיעות לחו"ל אתם למעשה לא מכוסים. מסיבה זו חשוב כל כך לרכוש חבילת ביטוח נסיעות לחו"ל גם אם אתם נוסעים לזמן קצר ולדאוג להרחבות המתאימות בהתחשב במצבכם הרפואי ואופי הנסיעה שלכם.

החשיבות של כיסוי פינוי רפואי חירום בביטוח נסיעות 

 

ההרחבות שהכי חשוב לרכוש בחבילת ביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבות ביטוח נסיעות לחו"ל נועדו לאפשר לכל אדם להתאים את חבילת הביטוח לחו"ל על פי פרמטרים שונים, החל ממצבו הבריאותי, דרך אופי הנסיעה וכלה ברצון של כל אדם להיות מכוסה היטב על כל צרה שלא תבוא. להלן ההרחבות הכדאיות והמומלצות ביותר שמומלץ להוסיף לחבילת הבסיס של ביטוח נסיעות לחו"ל כדי למקסם את הכיסוי הבריאותי שלכם ושל משפחתיכם, כולל פינוי חירום:

איתור חילוץ והצלה 

חברות ביטוח רבות כוללות את הרחבת איתור חילוץ והצלה בחבילת הבסיס עם אופציה להסיר אותה על מנת להביא לחבילה מוזלת יותר. לעולם אל תעשו זאת, מאחר שלמרות שההרחבה הזו מתקשרת בעיני רבים לאתרים נידחים ופראיים של העולם בעוד שהם בסך הכל רוצים לקפוץ לחופשת הכל כלול ביוון, העולם הינו בלתי צפוי וגם חופשת בטן גב ביוון עלולה להסתבך במקרה של היעדרות בים, התדרדרות במורד צוק, ניתוק קשר פתאומי עם קרוב משפחה וכדומה. המטרה שלנו לא להפחיד אתכם, חלילה, אלא להציג בפניכם מקרים שהתרחשו בעבר ועלולים גם להתרחש בעתיד. עם כיסוי איתור חילוץ והצלה, חברת הביטוח שולחת צוות מיומן לאיתור המבוטח, חילוצו מהמקום שבו נמצא והבאתו בצורה המהירה ביותר כולל מסוק, מטוס או ספינת חילוץ לבית החולים הקרוב. ברוב הפוליסות יש אפשרות גם להטיס לארץ להמשך טיפול ואף כיסוי מסוים להוצאות הבריאות של פרוצדורות רפואיות בארץ לשם ייצוב, הצלת חיים ושיקום. 

ספורט חורף 

אם ברצונכם לבלות חופשה חורפית באחד מאתרי הסקי, חשוב שתבטחו את עצמכם בהרחבת ספורט חורף. ייתכן ותכננתם מראש חופשה שעוסקת בסקי, סנובורד ואפילו צילום שלג מקצועי, וייתכן שפשוט חשקתם בחופשה קרירה ונעימה בהרים מושלגים, כך או אחרת, השלג הינו לבן ויפה, אך גם מסוכן. סכנת קפיאה, נפילה ופציעה, הליכה לאיבוד במרחבים הלבנים, מפולות שלגים, כל אלו יכולים להסתיים באסון ובפציעה קשה, לכן אל תוותרו על הרחבת ספורט חורף לכם ולמשפחתכם. 

ספורט אתגרי

ספורט אתגרי כולל בתוכו חוויות ואטרקציות כגון רכיבה על סוסים ואופנועים, נסיעת שטח ברכב 4X4 שיוט בכדור פורח, ספורט ימי הכולל סקי מים, בננה ואבובים למיניהם, טיפוס הרים, סנפלינג, גלישת גלים, גלישת מצוקים ורשימה ארוכה של אתגרים נוספים. בין אם תכננתם לבצע את אחת מן הפעולות הבאות ובין אם לא, חשוב להוסיף לחבילת הביטוח גם ספורט אתגרי מהסיבה הפשוטה שבמקרה ועל הדרך תגלו אטרקציה שתרצו לנסות באופן ספונטני ולא מתוכן, תהיו מכוסים. חשוב מאד לקרוא היטב את המילים הקטנות שבפוליסה שלכם משום שלעיתים קרובות מתברר שהכיסוי מתקיים אך ורק תחת תנאים מסויימים, לדוגמא: מותר לנסוע ברכב ארבע על ארבע רק כל עוד לא יורדים מן השביל המסומן, מותר לרכב על טרקטורון אבל לא על אופנוע שטח וכן הלאה. 

ביטול וקיצור נסיעה מסיבות רפואיות 

הביטוח מתקיים במקרים שבהם ימים ספורים לפני הנסיעה חליתם או נפצעתם או שהתבשרתם בשורה מרה הקשורה לבן משפחה מדרגה ראשונה ולכן הנסיעה בוטלה או נדחתה, וגם כאשר בשל אותן הסיבות בדיוק נאלצתם לקצר את חופשתכם בחו"ל ולשוב מהר ככל הניתן ארצה. במקרים כעין אלו תוכלו לקבל פיצוי חלקי או מלא על כרטיסי טיסה שלא מומשו והזמנת חדרים בבית המלון. חברות מסוימות גם מציעות כיסוי חלקי או מלא על כרטיסי כניסה לאטרקציות ומופעים שנרכשו מראש, בתמורה לתוספת תשלום. בדרך זו בכל מקרה שבהם נאלצתם לבטל או לקצר את הנסיעה, תוכלו להתמקד בכם וביקיריכם ולא באובדן הכספי שנגרם לכם. 

החמרת מצב רפואי קיים 

ישראלים רבים סובלים ממחלות רקע כגון מחלות לב, מחלות ריאה, בעיות במפרקים, בגב, בצוואר ובמערכת העיכול. זו יכולה להיות גם מחלת הסכרת, סרטן, מחלה כרונית או כאבים כרוניים. מצב רפואי זה אינו צריך למנוע ממכם ליהנות מן החיים ולבלות עם בני משפחתיכם בחו"ל, אך במידה ובשל התדרדרות המצב הבריאותי תהיו מכוסים לפינוי רפואי דחוף ומשם להמשך טיפול בחו"ל או בארץ עד להחלמה. זכרו שלעיתים קרובות ההתרגשות הרבה, ההליכה המרובה, השינויים במזג האויר שאליו אתם רגילים, חשיפה לקור, חום, אלרגנים שונים ועוד, עלולה להתרחש החמרה במצבכם הרפואי. 

ההרחבות שהכי חשוב לרכוש בחבילת ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח בקליק אחד ללא מאמץ 

ביטוחו"ל הינו אתר להשוואה בין חברות הביטוח הגדולות במשק הישראלי: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באמצעות לחיצת כפתור תוכלו להשוות את חבילת הביטוח שאתם רוצים לרכוש בין החברות השונות, להוסיף או להסיר ( אם כי לא מומלץ ) הרחבות שונות ולגלות מהי חבילת הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם. בנוסף, באתר ישנו מידע רב אודות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל שיעזור לכם לבנות את חבילת הביטוח המושלמת עבורכם ועבור המשפחה שלכם. ביטוחו"ל מפעילים מוקד 24/7 במידה ונתקעתם בחו"ל ויש לכם בעיה מול חברת הביטוח. השירות מוגש בשפה העברית וניתן לקבל בו ייעוץ והכוונה מה לעשות במקרה ואתם זקוקים לחברת הביטוח שלכם. 

מאמרים נוספים