הרחבת ביטוח כיסוי תאונות אישיות בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח כיסוי תאונות אישיות בביטוח נסיעות לחו"ל מעניק לכם כיסוי רחב למקרה שתיוותרו נכים לאחר תאונה שהתרחשה בחו"ל, ואם חלילה קרה הנורא מכל ונפטרתם כתוצאה מאותה תאונה, בני המשפחה שלכם יקבלו פיצוי כספי שיעניק להם בסיס כלכלי בצל האובדן. בשונה מביטוח בסיסי אשר הינו מוגבל לסיוע רפואי בחו"ל ולהטסת גופה ארצה בלבד, הוא מספק הרבה יותר גם עבורכם וגם עבור בני משפחותיכם במקרה ותיקלעו לתאונה קשה בחו"ל.

 

תאונה קשה בחו"ל

אף אחד לא רוצה לחשוב על כך שהחופשה שלו תשתבש עד כדי כך שהוא לעולם לא יוכל לשוב ולהיות אותו האדם שתכנן וחלם עליה. תאונות דרכים, תאונות ספורט, אירוע טרור, היקלעות לאסון טבע או תקיפה אלימה, כל אלו עשויים להותיר את האדם לא רק פצוע באופן חמור אלא גם נכה, או חלילה, לא לשרוד את הפציעה. הוספת הרחבת ביטוח כיסוי תאונות אישיות בביטוח נסיעות לחו"ל מבטיחה שבמקרה קיצוני זה, אתם ובני משפחתכם תוכלו לקבל פיצוי כספי לא מבוטל כדי לאפשר לעצמכם בסיס כלכלי איתן להשתקם, להחלים ולהתגבר על הטראומה והאובדן.

 

ביטוח נסיעות בסיסי – האם הוא מכסה כל מצב?

תחילה חשוב להדגיש שכל חברת ביטוח מציבה לעצמה תנאים וסייגים ולכן ייתכנו שינויים קלים בין חבילות הבסיס השונות, אך לרוב חבילת הבסיס תכסה אתכם בכל מקרה שבו תזדקקו לעזרה רפואית דחופה, כולל פינוי לבית חולים סמוך, אשפוז וניתוחים עד לגובה הכיסוי הרשום בפוליסה, ובמקרה הצורך גם תטיס את גופתכם חזרה לארץ, אך לא יהיה מעבר לכך פיצוי או כיסוי הוצאות נוספות שיגרמו לכם בשל הנכות מהתאונה הקשה. לכן חשוב כל כך להוסיף לחבילת הבסיס עוד כמה שקלים אבל להיות בטוחים שאתם בטוחים, ושמשפחותיכם יקבלו את כל מה שהן צריכות במקרה שלא תחזרו הביתה בשלום.

 

הרחבת ביטוח כיסוי תאונות אישיות בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח כיסוי תאונות אישיות בביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לכם לקבל כיסוי להוצאות רפואיות שיגרמו לכם בשל נכות או מוות מתאונה קשה שנקלעתם אליה בחו"ל. בדרך כלל מדובר בכיסוי גבוה שבהחלט יכול לאפשר למשפחתכם להתארגן כלכלית ולהתפנות לחלוטין לשיקום והתאוששות לאחר האסון הנורא. בדרך זו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מכוסים בביטוח רחב ומקיף לכל טיפול רפואי, תרופות או ציוד רפואי שתזדקקו לו עקב הנכות שנגרמה לכם בחו"ל ולהתמקד בהחלמה ובהשתקמות.

 

האם הרחבה זו מתאימה להרפתקנים בלבד?

בעוד שהרחבה זו מומלצת במיוחד להרפתקנים שביניכם שעומדים לטרוף את העולם, ואכן עומדים להשתתף בפעילויות אקסטרים או באזורים קיצוניים שבהם תמיד מרחפת מעליכם סכנה, אבל לא רק. גם מי שנוסע לחופשה באזור עירוני למטרות בילוי סולידי ביותר, עלול להיקלע למצב מסכן חיים שלא באשמתו, כמו פגיעת רכב, טביעה, שריפה או נפילה מגובה, אפילו שהוא אדם זהיר שנוקט את מירב המאמצים לשמור על חייו ועל חיי משפחתו. לכן הרחבה זו מומלצת לכל מי שמתכנן נסיעה לחו"ל ורוצה ביטוח מקיף ורחב לכל מקרה שלא יקרה.

 

הרחבות חשובות נוספות שמומלץ לקחת כדי להיות תמיד מכוסים

כשאנחנו נמצאים בחו"ל, הלא צפוי עשוי לעלות על הצפוי, גם אם זה איזור שבילינו בו כבר בעבר. לכן חשוב לדאוג תמיד לכיסוי ביטוחי מקיף ורחב ככל הניתן כדי להיות תמיד מכוסים לכל מקרה שלא יקרה:

כיסוי לספורט אתגריאוהבים את הטבע הפראי? רוצים לחוש את האדרנלין זורם? לשמור על ספונטניות ולהתנסות בדברים חדשים? כיסוי ספורט אתגרי מכסה אתכם למגוון רחב של פעילויות ספורט בים, באויר וביבשה, כגון טיפוס על הרים, שייט במפרשיות, גלישת גלים, צלילה וסנפלינג.

כיסוי לספורט חורףגם אתם מכורים ללבן? הספורט החורפי הכולל סנואובורד, סקי, מזחלות שלג או רכיבה על אופנועי שלג מהנה ביותר, אבל חשוב שתהיו מכוסים לכל צרה. באמצעות כיסוי לספורט חורף תוכלו ליהנות מכל מה שיש לאתרי הסקי להציע וליהנות מחוויית חורף אמיתית.

כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים – במידה ואתם יוצאים מן הארץ עם מחלה קיימת, כגון מחלה כרונית, אלרגיות למזון או לעקיצות חרקים, נכות או מום מסוים ובמהלך הנסיעה הוא מחמיר, תוכלו להיות מכוסים לכל הוצאה רפואית שתיגרם לכם עקב כך. בדרך כלל נסיעות לחו"ל כרוכות בהתרגשות רבה, במאמץ יתר ובנסיעות ממושכות ובנוסף גם חשיפה למזונות שונים, אקלים שאתם לא רגילים אליו ואלמנטים אחרים שיכולים להביא להתדרדרות במצב שלכם דווקא כשאתם מבלים.

 

ממי כדאי לרכוש הרחבה לכיסוי תאונות אישיות?

חשוב שתזכרו שבדרך כלל, שתזדקקו לחברת הביטוח, זה יהיה כי אתם נתונים באיזושהי מצוקה. לכן חשוב שחברת הביטוח שבה אתם בוחרים תצטיין בשלושה דברים עיקריים:

  • תקשורת טובה – איך נוח לכם לתקשר? באמצעות נציג אנושי בשפה העברית? באמצעות הודעות וואצפ או באמצעות אפליקציה
  • איך משלמים – ישנן חברות ביטוח שיציידו אתכם בכרטיס אשראי נטען, ישנן חברות שיעניקו לכם התחייבויות באופן מקוון וישנן כאלו שיעניקו לכם החזר בביט
  • מהו גובה הכיסוי – חשוב שתעברו על הפוליסה לפני שתחתמו עליה כדי לוודא באילו תנאים תנאים תקבלו כיסוי, ומהו גובה הכיסוי.

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע

אתר ביטוחו"ל מאפשר לכם להשוות בנוחות ובקלות רבה בין שש החברות הגדולות במשק: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר ניתן להשתמש במחשבון על מנת להשוות בין חבילות בסיס וגם להוסיף הרחבות שונות, לקבל מידע רלוונטי רב ולהבין טוב יותר איך לבחור חבילת ביטוח מושלמת עבור הנסיעה שלכם. בנוסף, למזמינים דרך האתר, יש אפשרות להעזר בחמ"ל ביטוחו"ל שנמצא לרשותכם 24/7 במקרה ומתעורר קושי מול חברת הביטוח.

מאמרים נוספים