הרחבת ביטוח ספורט תחרותי בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח ספורט תחרותי בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת ביטוח ספורט תחרותי בביטוח נסיעות לחו"ל תחרותי מיועדת בעיקר לספורטאים חובבים המעוניינים לקחת חלק בפעילויות ספורט בינלאומיות, משחקים ידידותיות, אתגרים ותחרויות שונות המתרחשים ברחבי העולם. הרחבה זו מעניקה כיסוי רפואי למקרים של פציעה או תאונה במהלך הפעילות הספורטיבית שהביטוח הבסיסי אינו יכול לכסות, ומבטיח שתהנו מהפעילות הספורטיבית ללא דאגות. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הרחבת ביטוח לספורט תחרותי בחו"ל

 

תחרויות ספורט מסביב לעולם

פעילות ספורטיבית היא פעילות בריאה ומהנה מאד אשר מאפשרת לאנשים רבים מסביב לעולם להיפגש אחת לתקופה, בדרך כלל אחת לשנה, אם כי יש ענפים שבהם נפגשים יותר, במדינה מארחת לצורך טורנירים שונים, תחרויות, משחקים ידידותיים, מפגשים עם ספורטאים מצטיינים ונערצים ועוד. ספורטאים חובבים אשר בוחרים להשתתף בתחרות בינלאומית בחו"ל מבלי שיש מאחוריהם איגוד מקצועי או ספונסר שדואג לבטח אותם, צריכים לדאוג לעצמם לביטוח רפואי מתאים. גם אם יש לכם מיומנות גבוהה מאד בענף הספורט שבו אתם מתאמנים, פציעות ותאונות הן דבר שצריך להילקח בחשבון, אך ביטוח הנסיעות הבסיסי בדרך כלל אינו מכסה פציעות שנגרמו במהלך אירועי ספורט מאורגנים. לכן חשוב שלא תצאו מהארץ בלי לדאוג תחילה לכיסוי ביטוחי רחב ומקיף לכל מקרה של יקרה, כדי שתוכלו ליהנות מהפעילות בלי דאגות ולצבור חוויות יפות ומרגשות מעוד ניצחון.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אתכם מהרגע שאתם עוזבים את הארץ ועד לרגע שבו אתם חוזרים. כאשר אתם נמצאים מחוץ לגבולות הארץ, פג תוקפו של הביטוח הרפואי הישראלי שלכם מקופות החולים השונות ואפילו של ביטוחים פרטיים רגילים. בישראל פועלות חברות ביטוח רבות המציעות פוליסות ביטוח בסיסיות אשר עליהן ניתן להוסיף הרחבות מתאימות. חבילת הבסיס בדרך כלל תכסה אתכם על כל אותם דברים נפוצים וסבירים כגון תאונות דרכים, מחלות ופציעות שעלולות להתרחש בעת הנסיעה לחו"ל, ואילו ההרחבות מתייחסות באופן ספציפי למקרים מסוימים על פי גיל, מצב בריאותי, אופי הנסיעה ומטרתה וכדומה, לדוגמא, כיסוי לנשים בהריון, כיסוי לכבודה יקרת ערך, כיסוי לבעלי מחלה קיימת ועוד.

באמצעות ההרחבות תוכלו להתאים את חבילת הבסיס שלכם לחופשה או לפעילות שאתם מתכננים וליהנות מראש שקט ומכיסוי ביטוחי רחב ומקיף הרבה יותר, המתאים בדיוק לרמות הסיכון האפשריות בטיול שלכם. חשוב לציין כי חבילת הבסיס של ביטוח הנסיעות לחו"ל כבר כוללת את הרחבת חבות צד ג', ביטוח כבודה, וגם איתור חילוץ והצלה, אשר מותר לפי חוק להסיר כדי לחסוך בכסף, אך המשמעות תהיה שאתם לא תהיו מכוסים במקרים הנ"ל.

 

הרחבת ביטוח ספורט תחרותי בביטוח נסיעות לחו"ל

במידה ואתם נוסעים לחו"ל כדי להשתתף בתחרות ספורט מאורגנת ואין לכם כיסוי ביטוחי מטעם מישהו אחר, כמו לדוגמא איגוד או ספונסר, חשוב שתדאגו לבטח את עצמכם לכל מקרה של תאונה או פציעה במהלך התחרות. הרחבת ביטוח ספורט תחרותי בביטוח נסיעות לחו"ל מתחלקת לשני סוגים ( ייתכנו שינויים בין חברות הביטוח השונות ):

רמה א' – ספורט תחרותי ברמה א' כולל בדרך כלל כדורעף, ריקודים, גלישה, טניס, רכיבת סוסים, ריצת מרתון, כדורסל, כדורגל, באולינג, שחיה, כדור יד, התעמלות אמנותית, תחרויות אופנוע ורכב במסלול מרוצים סלול.

רמה ב' – ספורט תחרותי ברמה ב' יכלול בדרך כלל ענפי ספורט הדורשים מאמצים גדולים יותר וסיבולת גופנית גבוהה כגון אולטרא מרתון ( מרתון שהינו ארוך מ-42 ק"מ ) איש הברזל או תחרות טריאלתון ( תחרות הכוללת ריצה, רכיבה על אופניים ושחייה )

לא כל חברות הביטוח מבטחות גם את רמה ב' בשל הסיכוי הגבוה יותר להפצע, כך על פי דעתן, ויש לברר זאת לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח.

 

רגע, מה לגבי סקי וטיפוס הרים?

הרחבת ביטוח ספורט תחרותי רמה א' ורמה ב' מבטחת ענפי ספורט אשר בוודאי דרושים עבורם מאמצים ואימונים רבים, אך הם אינם מוגדרים כ'ספורט אתגרי'. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהספורט האתגרי בדרך כלל טומן בחובו סכנות מעט יותר גדולות וחשיפה מוגברת לתאונות קשות כגון נפילה מגובה, טביעה, מחלת גבהים, התרסקויות ותאונות, והנהנה מהם בדרך כלל מודע לסכנות ובכל זאת לוקח אותן על עצמו מתוך רצון לחוות חוויית אקסטרים המתובלת בהרבה אדרנלין. חברות הביטוח פיצלו את הספורט האתגרי לספורט חורף וספורט קיץ מסיבותיהן, וכיום ניתן לרכוש בנפרד הרחבת ביטוח לספורט אתגרי או הרחבת ביטוח לספורט חורף, בין אם מדובר בפעילות פרטית לצורכי הנאה או תחרויות בינלאומיות שונות. בין פעילויות הספורט האתגרי ניתן למצוא את הענפים הבאים:

בים באויר ביבשה
צלילה גלישת מצוקים רכבי 4X4 בשבילי עפר
גלישת גלים טיפוס הרים וצוקים רכיבת שטח באופניים או באופנוע
גלישת רוח אומגה ובאנג'י סקייט בורד
אבובים ובננות פארק חבלים רולר בליידס
שייט קייאקים סנפלינג  
סקי מים טיפוס קירות  
אופנוע מים טיסה בכדור פורח  

 

איך לבחור את חברת הביטוח המתאימה ביותר?

באתר ביטוחו"ל ניתן להשוות בקלות בין חברות הביטוח השונות, אך כיצד ניתן לדעת באיזו חברת ביטוח הכי כדאי לכם לבחור? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הביטוח המושלמת עבורכם:

  • המחיר – שוק הביטוחים הינו תחרותי מאד, ובעוד חבילות הבסיס הינן דומות במחירן וקל להשוות ביניהן, ההרחבות הם המקום שבו חברות הביטוח מרשות לעצמן להיות יצירתיות. חשוב להשוות ולבדוק את התנאים בין החברות השונות ולבחור בחבילת הביטוח האטרקטיבית ביותר עבורכם, רק אל תשכחו לבדוק שמאחורי המחיר הזול לא מתחבא כיסוי ביטוחי נמוך או השתתפות עצמית גבוהה.
  • תנאי התשלום – עוד דבר שכדאי מאד לבדוק הינו תנאי התשלום. יש חברות שיעניקו לכם כרטיס אשראי נטען שבעזרתו ניתן לרכוש כל ציוד ולשלם על כל שירות שתזדקקו לו עקב הפציעה. אחרות מעניקות החזרים בביט, התחייבויות מקוונות, ועוד. בחרו בדרך שהכי נוחה לכם ויכולה להקל עליכם במקרה של פציעה.
  • דרכי ההתקשרות – כשכואב לכם ואתם מודאגים וחרדים מן הפציעה שהרגע עברתם, אתם צריכים מענה מהיר ואפקטיבי שיתמוך בכם בזמן שאתם מטפלים בעצמכם. ישנן חברות שניתן לתקשר איתן דרך אפליקציה, אחרות מציעות שיחה עם נציג אנושי 24/7 ואחרות דרך וואצאפ, בחרו את הדרך הנוחה לכם ביותר מתוך מחשבה שתזקקו לנוחות מרובה ולמענה מהיר במידה ואכן תאלצו להתפנות לבית החולים או לרכוש ציוד תמך לאיזור הפגוע.

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל בקלות ובמהירות

ביטוחו"ל הינו אתר נוח וקל לשימוש להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין שש החברות הגדולות והמובילות בארץ: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באמצעות האתר תוכלו להשוות בין חבילות הבסיס וההרחבות השונות, לקבל מידע רלוונטי רב שיעזור לכם להחליט באיזו חברת ביטוח לבחור, וגם להעזר בחמ"ל ביטוחו"ל הזמין 24/7 לכל שאלה או בקשה למקרים שבהם תזדקקו לעזרה מול חברת הביטוח שלכם. באמצעות האתר תוכלו לבחור בחברת הביטוח המועדפת עליכם ולצאת לחו"ל בלי דאגות.

מאמרים נוספים