הרחבת ביטוח כיסוי לגניבת מצלמה בביטוח נסיעות לחו"ל

יוצאים לגלות את העולם דרך עין המצלמה? גם בעידן הדיגיטלי של היום שבו לכל אחד יש מצלמה בנייד האישי שלו, צילום באמצעות מצלמה נותן אחד התחביבים האהובים והנפוצים ביותר, ובכל מקום שאליו אתם מגיעים, אתם מנציחים את הרגע בתמונות מדהימות שמצטרפות לאלבום התמונות המשפחתי. אך מה קורה אם נגנבת לכם המצלמה באמצע הטיול? זה בהחלט לא נעים, אבל זה ממש לא צריך לעצור אתכם, באמצעות הרחבת ביטוח כיסוי לגניבת מצלמה בביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לקבל החזר כספי ולרכוש מצלמה חדשה כדי להמשיך ולתעד וליצור עוד זכרונות בלתי נשכחים מן הטיול.

 

טיול עם מצלמה יקרה

צלמים מקצועיים וגם חובבים אוהבים להפיק הרבה יותר מן הטיול שלהם. בין אם התשוקה שלהם היא צילומי נוף מלא חיים של טבע פראי או נוף אורבני ציורי ומלא מסתורין, המצלמה היא דרך נפלאה לחוות את הטיול שלכם מזווית אחרת, לתפוס את האור ואת הרגע בעין המצלמה ולחזור הביתה עם אלבום מלא מזכרות יפיפיות מטיול בלתי נשכח. כאשר המצלמה היקרה שלכם נגנבת לפתע, זהו אכן מאורע בלתי נעים ומעציב, במיוחד עם יחד עם המצלמה גם איבדתם כמה תמונות טובות שלא הספקתם להעלות לענן, אך באמצעות הרחבת ביטוח כיסוי לגניבת מצלמה בביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לרכוש אחת אחרת ולא להפסיק לרגע את החוויה.

 

האם המצלמה שלי לא מכוסה בביטוח הכבודה?

בחבילת הבסיס כלולה הרחבת ביטוח כבודה עד לגובה של 2,500$ לתכולת המזוודה כולה או עד 300$ לפריט בודד. במידה וערך המצלמה שלכם אינו עולה על סכום זה, ייתכן וביטוח הכבודה יספיק לכם, אבל רק בתנאי שהמצלמה תאבד ביחד עם המזוודה בעת הנסיעה, ולא במהלך הטיול עצמו. במידה ואיבדתם את המצלמה במהלך ביקור באתר מסוים או שהיא נגנבה מן החדר בבית המלון, לא תוכלו להפעיל ביטוח כבודה. בנוסף, לרוב מצלמות משוכללות ומקצועיות עולות יותר מ- 300$ וחבל שתסתפקו רק בביטוח בסיסי שלא יפצה אתכם על מלוא מחיר המצלמה.

 

הרחבת ביטוח כיסוי לגניבת מצלמה בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבה זו מאפשרת לכם כיסוי ביטוחי למקרה שהמצלמה היקרה שלכם נגנבה, ובמקומה תוכלו לרכוש מצלמה אחרת ולהמשיך במסע הגילוי המרתק שלכם כאילו לא קרה דבר. חשוב כמובן להקפיד לשמור את התמונות שלכם בענן, ולהשתדל לאחסן את כרטיס הזיכרון של המצלמה בנפרד ממנה. בדרך זו תוכלו להימנע מאובדן תמונות יפייפות שלא ניתן יהיה להחזיר. 

 

אילו הרחבות נוספות מומלץ לכם לקחת כדי שלא להחמיץ אף רגע?

כדי להימנע מאי נעימויות, אלו ההרחבות המומלצות ביותר כדי שהכיף לא יפסיק אפילו לרגע, ותמיד תהיה לכם האפשרות לרכוש תחליף למה שאבד או נגנב:

הרחבת אובדן או גניבת טלפון נייד

הטלפון הנייד שלנו כבר מזמן לא רק אמצעי תקשורת אלא הרבה יותר מזה, הוא משמש לנו כארנק, כראי מזדמן לבדיקת האיפור, כמצלמה לסלפי, כנגן מוסיקה וכאמצעי בידור. אובדן של טלפון בחו"ל יכול לגרום לחוסר תקשורת בין יקיריכם בארץ ולפגוע בהנאה שלכם מן החופשה קשות. לכן חשוב שיהיה לכם כיסוי ביטוחי מתאים לרכישת טלפון חדש כדי שתוכלו להמשיך בטיול בלי הפרעה.

הרחבת גניבת מחשב נייד

מחשב נייד הינו כלי עבודה לכל דבר. אנחנו יכולים לכתוב על גבי מסמכים, לשלוח מיילים, לחפש מידע באתרים, לנהל שיחות זום ולשמור על קשר רציף עם המשפחה ועם מקום העבודה שלנו גם במהלך חופשה. מסיבה זו חשוב כל כך שיהיה לכם פתרון קל ומהיר למקרה שהמחשב הנייד שלכם נגנב לפתע. באמצעות הרחבת גניבת מחשב נייד תוכלו לרכוש אחד חדש במקומו, ולא להפסיק לעבוד אפילו לא לרגע.

הרחבת פריט יקר ערך

נוסעים עם גאדג'טים מתוחכמים? ציוד ספורט או מוסיקה? עגלת ילדים או תשמישי קדושה? בלעדיהם הטיול שלכם עלול להשתבש וחסרונם עלול אף להביא לעצירת הטיול. כדי שזה לא יקרה, כיסוי ביטוחי מתאים יכול לעזור לכם לרכוש את כל מה שאבד או נגנב לכם, להמשיך בטיול וליהנות בו עד תומו. הרחבת פריט יקר ערך מיועדת לציוד ספורט, ציוד נגינה, תשמישי קדושה, עגלת ילדים, שעון חכם, אוזניות אלחוטיות ופריטים יקרים נוספים שתרצו לבטח בנפרד למקרה של אובדן או גניבה.

 

ומה לגבי הבריאות?

כיסוי ביטוחי רחב לחו"ל לכל אותם פריטים חיוניים ויקרים שאיתם אתם נוסעים הוא חשוב ומובן. אך כדאי שתזכרו שגם אם הכיסוי הרפואי הבסיסי הינו טוב, רצוי מאד להתאימו למצב הבריאות שלכם ולפעילויות שאתם רוצים לקחת חלק בהן בזמן הנסיעה. לדוגמא, עם כיסוי בסיסי בלבד לא תהיו מכוסים למקרה שתרצו לקחת חלק בפעילות ספורט אתגרי, ספורט חורף או שמחלה קיימת שממנה אתם סובלים לפתע החמירה.

 

הרחבות בריאותיות מומלצות שכדאי מאד לשקול להוסיף לחבילת הבסיס

להלן מספר הרחבות בריאות שכדאי לכם לשקול להוסיף לחבילת הבסיס שלכם על מנת להרחיב אותה ולהפוך אותה למקיפה ככל הניתן, על כל מקרה שלא יקרה:

  • ספורט אתגריכיסוי ספורט אתגרי מומלץ ביותר לכל בעלי הרוח ההרפתקנית שאוהבים אדרנלין, ורוצים להתנסות בטיפוס הרים, באופני שטח או בצלילה. כיסוי זה מתאים גם לכל מי שרוצה לשמור על ספונטניות וליהנות מכל אותן אטרקציות שאותן ניתן למצוא על הדרך גם אם לא תכננו מראש לנסות אותן דוגמת כדור פורח, שיט מפרשיות או סקי מים.
  • ספורט חורף – נוסעים לחופשת סקי? אל תסתפקו בביטוח הבסיסי מאחר והוא אינו מכסה פציעות שנגרמו במהלך פעילות ספורטיבית הקשורה לשלג, כגון סקי, סנואובורד, נסיעה במזחלת או באופנוע שלגים. במידה ואתם יודעים מראש כי תרצו להתנסות בפעילויות אלו, דאגו לביטוח מתאים.
  • ביטוח תאונות אישיות – ביטוח זה משלים את הכיסוי הבסיסי ומאפשר פיצוי כספי למקרה שבמהלך התאונה שקרתה לכם בחו"ל נותרתם נכים, או חלילה נפטרתם כתוצאה ממנה, כך שהמשפחה שלכם תוכל לקבל פיצויים.
  • כיסוי החמרה של מצב קיים – במידה ואתם חולים במחלה כרונית או סובלים מפציעה ישנה, חשוב שתערכו מראש עם הרחבה זו למקרה שהמצב הבריאותי שלכם יחמיר בחו"ל ותהיו זקוקים לטיפול רפואי.

 

בחירת חבילת ביטוח נסיעות לחו"ל

כאשר אתם ניגשים לבחור חבילת ביטוח לחו"ל, חשוב לבחור בחברת ביטוח אמינה וטובה, לקרוא היטב את הפוליסה שמוצעת לכם ולהשוות בין המחירים השונים, גובה הכיסוי, תנאים וסייגים, דרכי התשלום ודרכי ההתקשרות, כל אלו יהיו נחוצים לכם ביותר ברגע שתזדקקו לעזרה בעודכם בחו"ל:

מחיר החבילה – מחירי חבילת הבסיס הינם דומים וקלים להשוואה, אך חשוב להשוות גם בין מחירי ההרחבות השונות שמומלץ לכם להוסיף. גיליתם פערים גדולים במחיר? לפני שתבחרו בחבילה הזולה ביותר בדקו תחילה מה גובה הכיסוי, התנאים השונים וכדומה, כיוון שייתכן שמאחורי המחיר הזול לכאורה מסתתר גובה כיסוי נמוך שלא ממש יעזור לכם בעת צרה.

גובה הכיסוי – חברות הביטוח אוהבות אותיות קטנות, והן בדרך כלל יצניעו את העובדה שגובה הכיסוי נמוך מן המתחרות. לכן הקפידו לקרוא היטב את פוליסת הביטוח לפני שאתם חותמים עליה ווודאו כי גובה הכיסוי אינו נמוך משמעותית מן המתחרות, גם אם המשמעות היא תוספת של עוד כמה שקלים למחיר חבילת הביטוח, זה בהחלט עדיף.

דרכי ההתקשרות– כשאתם נמצאים בחו"ל וחלילה נקלעים לסיטואציה לא נעימה, אתם תזדקקו לאוזן קשבת במהירות הגדולה ביותר. לכל חברת ביטוח יש את הדרכים שלה ליצור קשר עם מבוטחים, חלקן מציעות אפליקציה מתוחכמת וחלקן מעדיפות שיחה עם נציג אנושי או שיחת ווצאפ. בחרו בדרך הנוחה לכם ביותר.

דרכי התשלום – בדומה לדרכי ההתקשרות, כשמגיע הזמן לשלם עבור ביקור רופא, עבור תרופות או ציוד עזר שתזדקקו לו בעודכם בחו"ל, רצוי שיהיה לכם נוח וקל לעשות זאת. ישנן חברות שיציעו לכם כרטיס אשראי נטען איתו תוכלו לשלם במקום, וישנן חברות שיחזירו לכם כסף בביט. רצוי לבחור בשיטה אשר נראית לכם נוחה ביותר, וזכרו כי ייתכן שתהיו במצוקה לאחר פציעה או תאונה, כך שחשוב שיהיה לכם קל ונוח לשלם על טיפול רפואי.

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע

אתר ביטוחו"ל מאפשר לכם להשוות בנוחות ובקלות רבה בין שש החברות הגדולות במשק: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר ניתן להשתמש במחשבון על מנת להשוות בין חבילות בסיס וגם להוסיף הרחבות שונות, לקבל מידע רלוונטי רב ולהבין טוב יותר איך לבחור חבילת ביטוח מושלמת עבור הנסיעה שלכם. בנוסף, למזמינים דרך האתר, יש אפשרות להעזר בחמ"ל ביטוחו"ל שנמצא לרשותכם 24/7 במקרה ומתעורר קושי מול חברת הביטוח.

מאמרים נוספים