הרחבת ביטוח כיסוי לגניבת מחשב נייד בביטוח נסיעות לחו"ל

נוסעים עם המחשב הנייד? חשוב שתדאגו לו באמצעות הרחבת ביטוח כיסוי לגניבת מחשב נייד בביטוח נסיעות לחו"ל כדי שגם במקרה והוא ייגנב, כל העבודה שלכם לא תרד לטמיון. באמצעות החזר כספי תוכלו לרכוש מחשב חדש ולהתחיל בדיוק היכן שהפסקתם, בתנאי שזכרתם לשמור הכל על ענן. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הרחבה זו, מדוע מאד מומלץ להוסיף אותה לחבילת הבסיס לביטוח נסיעות לחו"ל, ואילו הרחבות נוספות כדאי לכם לשקול.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

כל אדם העוזב את הארץ צריך לדאוג לעצמו לחבילת ביטוח נסיעות לחו"ל כדי לכסות הוצאות רפואיות או נזקיות שונות שעלולות להגרם לו במהלך הנסיעה, וזאת מאחר וכל הביטוחים המקומיים שלו הרלוונטיים לישראל, כלומר, קופות החולים השונות או ביטוחים פרטיים, אינם תקפים ברגע שאדם עוזב את הארץ, גם אם זה רק לזמן קצר. ניתן לרכוש מכל חברת ביטוח על פי העדפתכם חבילת בסיס, ולהוסיף עליה הרחבות שונות שהופכות אותה להרבה יותר מותאמת אישית וזאת על פי מטרת הנסיעה, הגיל, המצב הרפואי הנוכחי שלכם ועוד.

 

מה ההבדל בין חבילת בסיס לבין הרחבות?

חבילת בסיס הינה חבילת ביטוח שאותה קל ונוח להשוות, בדרך כלל יהיו בה אותם הסעיפים וגם את אותו המחיר בין כל החברות המפעילות ביטוח נסיעות לחו"ל. חבילת הבסיס מכילה:

  • כיסוי רפואי לתאונות – כיסוי רפואי רחב למקרים של תאונה או פציעה בחו"ל לרבות פינוי לבית חולים, טיפולים שונים, תרופות, וכדומה. שימו לב שכיסוי זה אינו מספיק למי שיש לו מחלה קיימת או פציעה שהחמירה במהלך הנסיעה, לשם כך יש הרחבה מתאימה.
  • כיסוי כבודה – כיסוי זה מציע לכם פיצוי למקרה של אובדן או גניבת מזוודה בחו"ל של עד 2,500$ לכל התכולה או מקסימום של 300$ עבור פריט בודד. במידה והפריטים שאתם נושאים איתכם יקרים הרבה יותר, רצוי מאד להוסיף הרחבת 'פריט יקר ערך' שתעניק לכם עד 2,000$ פיצוי על אובדן או גניבה.
  • חבות צד ג' – כיסוי זה מציע לכם החזר כספי על נזק שנגרם לגורם שלישי בגופו או ברכושו לאחר תאונה. זה יכול להיות אדם אקראי שאין לכם היכרות מוקדמת איתו ויכול להיות גם בן לוויה שנסע איתכם לחו"ל, משפחה או חברים.
  • איתור חילוץ והצלהבמידה ונקלעתם לאסון טבע, תאונה קשה, אירוע טרור או טרגדיה אחרת שבגללה אתם נמצאים בסכנה גדולה, או חלילה נותק הקשר עימכם, חברת הביטוח תשלח צוות חילוץ להשיבכם ארצה.

על פי חוק ניתן להסיר את ההרחבות כיסוי כבודה, חבות צד ג' ואיתור חילוץ והצלה כדי להוזיל את חבילת הבסיס, אך פעולה זו אינה מומלצת כלל גם אם אתם נוסעים רק לסופ"ש קצר. הסיבה לכך היא שבמידה וכן תיקלעו לסיטואציה כזו, לא תהיו מכוסים כלל, התשלומים עלולים להתגלגל לכיסכם הפרטי, וזה כבר חבל מאד. עדיף תמיד להשקיע עוד מספר שקלים, ולהיות בצד הבטוח.

 

הרחבות לחבילת הבסיס של ביטוח נסיעות לחו"ל

ההרחבות הן הצד היותר יצירתי של חברות הביטוח, ושם יש להן את החופש לקבוע לעצמן את המחיר, את גובה הכיסוי, את התנאים והסייגים ועוד, אך כמובן שהן גם נמצאות בתחרות עזה בשוק קטן יחסית, ולכן בדרך כלל ניתן למצוא הזדמנויות מצוינות שמצד אחד לא יעלו לכם יותר מדי כסף ומצד שני יעניקו לכם כיסוי ביטוחי רחב ומקיף ביותר. חשוב תמיד לקרוא, לבדוק ולהשוות בין החברות השונות, לא רק מבחינת המחיר לתשלום, אלא גם בהיבטים של גובה הכיסוי, אמצעי התשלום השונים, באילו תנאים אתם מכוסים ובעיקר באילו לא.

 

הרחבת ביטוח כיסוי לגניבת מחשב נייד בביטוח נסיעות לחו"ל

הרחבת גניבת מחשב נייד נועדה לכסות נזקים כספיים שנגרמו לכם עקב גניבת המחשב הנייד שלכם בחו"ל. רבים נוסעים עם המחשב הנייד שלהם כדי שיוכלו להמשיך לעבוד גם במהלך הנסיעה, ובמחשב שמורים המסמכים החשובים ביותר הרלוונטיים לחייהם ולעבודתם. אובדן או גניבת המחשב יכולים להוות בעיה רצינית מאד, ולכן באמצעות החלפה מהירה של המחשב והורדה של כל המידע שנשמר על הענן, תאפשר לכם המשך עבודה רציפה, כאילו דבר לא קרה. חשוב כמובן לשמור את כל המידע החשוב לכם בענן, או באמצעות אחסון חיצוני למחשב, ולשמור עותקים רבים.

 

אילו הרחבות נוספות קיימות?

בנוסף להרחבת כיסוי לגניבת מחשב נייד, ישנן הרחבות נוספות רבות אשר מכסות אתכם במצבים רפואיים שונים, מטרות נסיעה שונות, העדפות וצרכים אישיים:

 

מדוע חשוב כל כך להערך מראש עם הרחבות מתאימות?

אף אחד לא רוצה לחשוב על מצב לא נעים שאליו הוא עלול להיקלע בחו"ל כמו פציעה או תאונה, אבל למרבה הצער לחיים לפעמים יש תוכניות משלהם, והם לא תמיד עולות בקנה אחד עם שלנו. ניסיון לחסוך בכסף ולהוזיל את חבילת הביטוח על ידי צמצומה למינימום ההכרחי, עלולה לתפוס אתכם לא מוכנים כאשר מתרחש משהו בלתי צפוי. בכל מקרה כזה, תהיו חשופים לתשלומים גבוהים שככל הנראה יתגלגלו לכיסכם, ולא תוכלו לעשות דבר בנוגע. לכן חשוב מאד להיערך מראש ולדאוג לכיסוי ביטוחי רחב ואיכותי, למענכם ולמען משפחותיכם, וכדי שהנסיעה לחו"ל תעבור ללא דאגות ובראש שקט.

 

אילו עוד הרחבות מומלץ לכם לקחת כדי שלא תצטרכו להפסיק לעבוד?

נסיעת עסקים לחו"ל, או חופשה משולבת בעבודה, דורשת אמצעים טכנולוגים כדי להשאיר אתכם מעודכנים כל הזמן. בין היתר תזדקקו לטלפון הנייד שלכם, לשעון חכם או גאדג'טים אחרים. כדי לוודא שיש לכם כיסוי ביטוחי לחפצים היקרים שלכם שבלעדיהם אתם לא יכולים לעבוד או להיות בקשר עם כל מה שיקר לכם, מומלץ לשקול להוסיף לחבילת ביטוח הנסיעות לחו"ל הרחבת אובדן או גניבת טלפון נייד כדי שתמיד תוכלו להחליפו באחר בזריזות ולהישאר בקשר עם כל מי שאתם צריכים, הרחבת פריט יקר ערך כדי לבטח את האוזניות, השעון החכם או כל גאדג'ט אחר שברשותכם הדרוש לכם בזמן הנסיעה, ואם יש ברשותכם מצלמה מקצועית לצורך עבודתכם או כדי לחוות את הטיול מזוית אומנותית יותר, ניתן לבטח גם אותה באמצעות הרחבת אובדן מצלמה.

 

איך בוחרים חברת ביטוח?

באתר ביטוחו"ל תוכלו להשוות חבילות ביטוח נסיעות לחו"ל בין החברות השונות, אך איזו מהן הכי טובה עבורכם? כדי לענות על השאלה הזו כדאי לבדוק מה הכי נוח לכם:

דרכי התקשרות עם חברת הביטוח – לכל חברת ביטוח יש דרכי התקשרות מעט שונות, ישנן חברות המציעות לכם אפליקציה מתוחכמת שדרכה מתבצעות כל הפעולות, לרבות התקשרות ותשלום, וישנן חברות שיעדיפו לדבר איתכם דרך נציג אנושי 24/7, ווצאפ או בוט.

דרכי התשלום – כשאתם זקוקים לחברת הביטוח, בדרך כלל מדובר בזמנים לחוצים ומדאיגים מאד, לכן אפילו יותר חשוב מדרכי ההתקשרות, הן דרכי התשלום. ישנן חברות שיעניקו לכם כרטיס אשראי נטען לשלם בעזרתו על כל דבר שאתם צריכים, ישנן חברות שיעבירו לכם החזר מיידי בביט, וישנן חברות שיעניקו התחייבות מקוונת לתשלום בתוך זמן קצר.

מחיר החבילה – אם קראתם והשוותם את התנאים והסייגים השונים ומצאתם שתי חבילות כמעט זהות אבל שונות במחיר, זכותכם לבחור בחבילה הזולה ביותר. אך מומלץ להקפיד ולקרוא היכן מסתתרות האותיות הקטנות ומה עומד מאחורי המחיר הזול ביותר.

תנאים וסייגים – חברות הביטוח אוהבות אותיות קטנות, לכן חשוב כל כך לקרוא את תנאי הפוליסה ולברר היכן נגמרת האחריות על סעיפים מסויימים, לדוגמא: ייתכן ואתם מבוטחים על נסיעה ברכב ארבע גלגלי אך לא מבוטחים על רכב דו גלגלי, ייתכן שאתם מבוטחים על מחלה מסויימת, אך אם יתברר שהיה לכם אירוע לב בשנה החולפת שלא דיווחתם עליו, הביטוח יתבטל וכדומה.

 

ביטוחו"ל – להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע

אתר ביטוחו"ל מאפשר לכם להשוות בנוחות ובקלות רבה בין שש החברות הגדולות במשק: פספורטקארד, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, הפניקס והראל. באתר ניתן להשתמש במחשבון על מנת להשוות בין חבילות בסיס וגם להוסיף הרחבות שונות, לקבל מידע רלוונטי רב ולהבין טוב יותר איך לבחור חבילת ביטוח מושלמת עבור הנסיעה שלכם. בנוסף, למזמינים דרך האתר, יש אפשרות להעזר בחמ"ל ביטוחו"ל שנמצא לרשותכם 24/7 במקרה ומתעורר קושי מול חברת הביטוח.

מאמרים נוספים